Οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα μία σειρά από φωτογραφίες και ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δημοφιλούς σουπερμίνι. Αναφέρουν ότι πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, όμως οι αλλαγές στην έκδοση παραγωγής θα είναι ελάχιστες.
Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Civic – για το οποίο δεν κατασκευάζουν πλέον υβριδική έκδοση – το Jazz θα κυκλοφορήσει και με υβριδικό σύστημα, μέγιστης ισχύος 135 PS και ροπής 17,3 kgm. Αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5, ηλεκτρικό μοτέρ και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το σύστημα SPORT HYBRID i-DCD επιτυγχάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου από το προηγούμενης γενιάς ΙΜΑ και σύμφωνα με τη Honda εξασφαλίζει για το νέο Jazz μεικτή κατανάλωση 2,7 lt/100 km (με τα ιαπωνικά πρότυπα).
Το αυτοκίνητο πόλης της Honda θα κυκλοφορήσει επίσης με δύο βενζινοκινητήρες, έναν χωρητικότητας 1.300 cc με 100 PS (σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT) και έναν μεγαλύτερο 1,5 lt. με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Για την ευρωπαϊκή αγορά θα υπάρξει βέβαια και diesel έκδοση. Θα εξοπλίζεται πιθανόν με το νέο 1.6 i-DTEC…