Οι διαφημίσεις τόσο της έξυπνης σήτας, όσο και του pretty bra αλλά και του νέου εσωρούχου, έχουν κατακλύσει την τηλεόραση και έχουν εισβάλλει στο μυαλό κάθε τηλεθεατή. Ποιος είναι εκείνος όμως που βρίσκεται πίσω από την συγκεκριμένη εταιρεία;
Πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για τον Στέλιο Τζιώτζο. Έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία από τη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησε ως βιοτέχνης παιδικών ρούχων, έγινε ιδιοκτήτης εστιατορίου και σαντουιτσάδικου και από το 2008 ασχολείται με το τηλεμάρκετινγκ παρέα με τον πατέρα και τον αδελφό του.
Μετά από τις πολύ εκνευριστικές αλλά πανέξυπνες διαφημίσεις του κατάφερε χρησιμοποιώντας μοντέλα αλλά και απλές νοικοκυρές, να πουλάει καθημερινά εκατοντάδες σουτιέν ακόμη και σε καλόγριες.
Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει βοηθήσει στο να ανέβει γενικότερα η εμπορική κίνηση, ενώ ήταν ο πρώτος που κυκλοφόρησε με ακριβό σπορ αμάξι στα στενά της περιοχής και θεωρούνταν, μέχρι πριν από το γάμο του ο γόης της γειτονιάς.