Η ομάδα του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο μάρκετινγκ που δίνεται κάθε δύο χρόνια!
Παράλληλα κέρδισε και το χρυσό βραβείο νέου brand στην τελετή του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ.
Το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος έχει μπει πλέον στην καθημερινότητά μας! Έχει γίνει συνήθεια για τους κατοίκους του λεκανοπεδίου ενώ πλείστες είναι και οι πολιτιστικές δράσεις του! Κατόρθωσε να αγαπηθεί πολύ, αλλά και να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα μέσα σε τρία μόνο χρόνια. Καθόλου τυχαία λοιπόν η ομάδα marketing και επικοινωνίας του ΚΠΙΣΝ, διευθυντής της οποίας είναι ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, πήρε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία νέου brand της τελευταίας διετίας, αλλά και το μεγάλο βραβείο της βραδιάς, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των συμμετοχών από όλους τους κλάδους και όλες τις κατηγορίες βραβείων.
Σήμερα, τρία χρόνια μετά τη δοκιμαστική του λειτουργία (αξλιζει να σημειώσουμε στο σημείο αυτό πως μοναδικός μέτοχος είναι το υπουργείο Οικονομικών) το ΚΠΙΣΝ δεν ορίζεται απλώς σαν ένα χώρος διεξαγωγής (venue) αλλά ένας παραγωγός πολιτισμού, δεν είναι μόνο μία τοποθεσία, αλλά ένας προορισμός.
Το ΚΠΙΣΝ κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει το στοίχημα της επισκεψιμότητας καθώς μέχρι σήμερα έχει δεχτεί πάνω από 11 εκατομμύρια επισκέψεις, αλλά όπως καταδεικνύουν έρευνες συγκεντρώνει το 93% των θετικών απόψεων του κοινού!
Σε αυτό συνέβαλαν ουσιαστικά τόσο ο μεγάλος αριθμός εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται με τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, όσο και η ποιότητα των εκδηλώσεων και δράσεων που διοργανώνονται από πλευράς του.
Η ομάδα marketing και επικοινωνίας του ιδρύματος, είναι μικρή, μόλις τεσσάρων ατόμων, με επικεφαλής τον Νικόλα Γιατρομανωλάκη και με την αμέριστη στήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος Να σημειώσουμε εδώ πως ο κος Γιατρωμανωλάκης με σπουδές στο Πάντειο και στο John F. Kennedy School of Government του Harvard είναι ο επικεφαλής της ομάδας και έχει μεγάλη εμπειρία στον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας και της στρατηγικής. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ήταν επικεφαλής επικοινωνίας του Alpha, της καμπάνιας του Ποταμιού που οδήγησε το κόμμα στην Ευρωβουλή λίγες εβδομάδες μετά την ίδρυσή του, και έχει εργασθεί σε επιτελικές θέσεις στη Microsoft, στο Ιδρυμα Κόκκαλης κ.α.