Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024

Ακρίβεια: Αντιδρούν οι κρεοπώλες στο «καλάθι του Πάσχα» – Όποιος θέλει «αρνί Porsche» στο χασάπικο

Ακρίβεια: Στην κεντρική αγορά της Αθήνας, οι κρεοπώλες πασχίζουν να κρατήσουν τις τιμές σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, ενώ έντονες είναι οι αντιδράσεις που εκφράζουν για την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης να εντάξει στο καλάθι των σούπερμαρκετ το αρνί και το κατσίκι.

Σε υψηλά επίπεδα βρίσκονται οι τιμές σε αρνί και κατσίκι πριν ακόμη έρθει η Μεγάλη Εβδομάδα, περίοδος κατά την οποία αναμένεται ότι οι τιμές θα εκτιναχθούν και άλλο, με τους καταναλωτές να δυσκολεύονται να ψωνίσουν για το φετινό πασχαλινό τραπέζι.

Στην κεντρική αγορά της Αθήνας, οι κρεοπώλες πασχίζουν να κρατήσουν τις τιμές σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, ενώ έντονες είναι οι αντιδράσεις που εκφράζουν για την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης να εντάξει στο καλάθι των σούπερμαρκετ το αρνί και το κατσίκι.

Στη Βαρβάκειο όπως μεταδίδει το Mega, καταναλωτές και κρεοπώλες έχουν ήδη έρθει σε αντιπαράθεση για τις «καυτές» τιμές του οβελία.

Καταναλωτής: Το 7,99 τι είναι για τη συκωταριά;

Κρεοπώλης: Για τη συκωταριά ναι.

Καταναλωτής: Το κατσίκι πόσο το έχετε;

Κρεοπώλης: 12,90 με 13 ευρώ.

Καταναλωτής: Μα μπερδεύεται ο κόσμος.

Κρεοπώλης: Ε, δεν μπερδεύεται. Να, το γραφεί, 12,90.

Αντιδράσεις για το «καλάθι του Πάσχα»

Οι τιμές σε αρνί και κατσίκι κυμαίνονται μεταξύ 9,90 και 13 ευρώ το κιλό και οι καταναλωτές διχάζονται.

«Καθόλου καλές. Ακριβές», λένε στην κάμερα του τηλεοπτικού σταθμού.






Οι έμποροι από την πλευρά τους δεσμεύονται πως θα κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να βοηθήσουν τους καταναλωτές να προμηθευτούν τον πρωταγωνιστή του πασχαλινού τραπεζιού σε προσιτές τιμές.

«Θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την τιμή αυτήν».

Οι παράγοντες της αγοράς πάντως, διαμαρτύρονται για την απόφαση του υπουργείου ανάπτυξης να μπει στο καλάθι των σούπερ μάρκετ το αρνί και το κατσίκι.

«Αυτό εδώ πέρα που πουλάμε όλο το χρόνο δεν είναι καλάθι; Οι προσπάθειες γίνονται, όπως είπε και ο υπουργός, να μην υπερβούμε τα 10 ευρώ. Αυτό προσπαθούμε και πιστεύω στο τέλος θα το πετύχουμε», είπε ο πρόεδρος κρεοπωλών Βαρβακείου, Γιώργος Ευρυπιώτης.

Αντιπαράθεση Γεωργιάδη – Σπίρτζη

Η αντιπαράθεση για τον οβελία στα σουπερμάρκετ πήρε και πολιτική χροιά, καθώς σε ρήξη ήρθαν ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Χρήστο Σπίρτζη.

Σπίρτζης: Αυτά τα αρνιά και τα κατσίκια κακαρίζουν, δε βελάζουν κ. Χατζή. Την άλλη βδομάδα θα δούμε τις τιμές.

Άδωνις: Αν θέλεις να πάρεις Πόρσε, μη ζητάς καλύτερη τιμή.

Σπίρτζης: Το αρνί είναι Πόρσε;

Άδωνις: Στο χασάπικο ναι, είναι καλύτερη η ποιότητα.

Το στοίχημα πάντως για τους κρεοπώλες είναι να κρατηθεί η τιμή στα συνοικιακά καταστήματα στα 14 έως το πολύ 16 ευρώ.

«Έχουμε πάρει την απόφαση να συμπιέσουμε όσο γίνεται παραπάνω το κέρδος μας για να δώσουμε μια τιμή ίδια με την περσινή», δήλωσε ο Σάββας Κεσίδης, πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας καταστηματαρχών κρεοπωλών.

«Δυστυχώς ο κ. Γεωργιάδης για τρίτη χρόνια μας βάζει τρικλοποδιά που δυστυχώς θα την πληρώσουμε εμείς οι κτηνοτρόφοι», είπε ο Δημήτρης Μόσχος, αντιπρόεδρος συνδέσμου ελληνικής κτηνοτροφίας.

Κτηνοτρόφοι και έμποροι παραχώρησαν κοινή συνέντευξη Τύπου, στην οποία ζήτησαν να εισακουστούν από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης οι εκκλήσεις τους για επιδότηση των κτηνοτρόφων, οι οποίοι τονίζουν ότι για να φτάσει το αρνί και το κατσίκι στα 10 ευρώ το κιλό στους καταναλωτές θα πρέπει να διαθέσουν τα ζώα τους κάτω του κόστους.

Βαθιά το χέρι στην τσέπη και για τους νονούς

 

Στις αγορές έχουν ξεχυθεί νονοί και νονές προκειμένου να πάρουν δώρα και λαμπάδες στα βαπτιστήρια τους ενόψει των γιορτών του Πάσχα.

Με τις τιμές να βρίσκονται στα ύψη παρά το καλάθι του νονού, οι περισσότεροι υπολογίζουν να ξοδέψουν από 20 έως 50 ευρώ για το βαπτιστήρι τους, κάτι ωστόσο που είναι δύσκολο μιας και η ακρίβεια καλπάζει.

Ενδεικτικά σύμφωνα με τον Alpha τα φορέματα και σετ ρούχων κυμαίνονται από 18 μέχρι 70 ευρώ, ενώ για ένα ζευγάρι παπούτσια μπορεί να δώσει από 25 μέχρι 70 ευρώ.

Αρκετοί είναι εκείνοι που έχουν περισσότερα από ένα βαπτιστήρια και έτσι βάζουν όριο αγορών μέχρι 20 ευρώ στο κάθε παιδί.

Οι καταστηματάρχες από την άλλη προσπαθούν όσο γίνεται να βάζουν προσφορές και να κάνουν εκπτώσεις ωστόσο αυτό δεν είναι πάντα εφικτό.

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ




ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ