Από το 2009 που το Facebook επέτρεψε σε όλους τους χρήστες να αναρτούν στα status τους ό,τι επιθυμούν και να το δημοσιοποιούν σε όλους, δηλαδή όχι μόνο στους φίλους τους, κάθε φορά που ένας χρήστης πόσταρε κάτι, η προεπιλογή ήταν στο ‘Public’.
Από σήμερα αυτό πρόκειται να αλλάξει, σε μια απόπειρα του κοινωνικού δικτύου να δημιουργήσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στους χρήστες του ως προς τους αποδέκτες των status updates τους. Έτσι, σύμφωνα με το The Verge, κάθε νέος χρήστης εφεξής εάν δεν επιλέξει από το μενού που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, τους αποδέκτες του post του, το Facebook θα έχει προεπιλεγμένο τo “Friends” αντί του “Public”, που ίσχυε μέχρι σήμερα.