Αρνητικές είναι οι εντυπώσεις που έχει αφήσει στους χρήστες του διαδικτύου η προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με την isMOOD Data Technology Services, η οποία προχώρησε στην ανάλυση των σχετικών αναφορών των χρηστών του διαδικτύου στο χρονικό διάστημα από 08/01 έως και 12/01.
Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία της isMOOD, το γενικό συναίσθημα από την προβολή του νέου τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας είναι αρνητικό, με τους χρήστες του διαδικτύου να το σχολιάζουν ειρωνικά σε ποσοστό 71%, ενώ μόλις ένα 2% είχε θετική αντιμετώπιση.
Ουδέτερο ως προς το περιεχόμενο του νέου σποτ και του συναισθήματος που προκαλεί, εμφανίζεται το 27% των χρηστών που σχολίασαν το θέμα, σε σύνολο περίπου 4.000 σχετικών αναφορών σε Facebook, Twitter, forums & blogs.
Παράλληλα, αρνητικές είναι οι αντιδράσεις και για την άρνηση ψήφου σε 18χρονους.
Πολύ λιγότερο «μουδιασμένοι» εμφανίζονται οι χρήστες του διαδικτύου, σχετικά με την απόφαση του Γιώργου Παπανδρέου για τη δημιουργία του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, με το γενικό συναίσθημα να είναι αρνητικό σε ποσοστό 67%, και στο σύνολο 24.855 σχετικών αναφορών, στο χρονικό διάστημα από 06/01 έως και 12/01. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ικανοποιητικό ποσοστό (10%) εμφανίζεται θετικό στο νέο εγχείρημα ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 23% εμφανίζεται ουδέτερο. Συνολικά, λοιπόν, το 33% των χρηστών του διαδικτύου αντιμετώπισε θετικά ή ουδέτερα την ίδρυση του νέου κόμματος.