Οι καταναλωτές στις ανεπτυγμένες χώρες παραμένουν στην πλειονότητά τους (59%) ανήσυχοι για το μέλλον και δεν βλέπουν την κατάσταση να βελτιώνεται μέσα στα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μια μελέτη της εταιρείας συμβούλων Boston Consulting Group (BCG), η οποία δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
Το 46% προβλέπει ότι θα μειώσει ακόμη περισσότερο τις δαπάνες του, σύμφωνα με τη μελέτη αυτή που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο και τον Ιούνιο μεταξύ 23.000 προσώπων σε εννέα χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ιαπωνία, Αυστραλία και Βρετανία).
Ανάλογα με τη χώρα, μόλις το 5% έως το 25% των ερωτηθέντων καταναλωτών πιστεύει πως οι μελλοντικές γενιές θα έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής από τη δική του, σύμφωνα με δημοσίευμα του zougla.gr.
Εντούτοις η μελέτη κρύβει και καλά νέα, σύμφωνα με τη BCG, όπως το γεγονός ότι αγοράζονται προϊόντα καλής ή καλύτερης ποιότητας.
Σ’ αυτήν την παγκόσμια μελέτη, οι Γάλλοι εμφανίζονται ιδιαίτερα απαισιόδοξοι. Δηλώνουν ανήσυχοι για το μέλλον σε ποσοστό 64%, σημειώνοντας άνοδο 4 μονάδων σε σχέση με το 2012. Μόνον οι Ισπανοί (84%) και οι Ιταλοί (71%) φαίνονται πιο αισιόδοξοι σχετικά με το μέλλον τους.