Του ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΥΣΟΥΛΟΥ
Ήταν μεσημέρι της Τετάρτης 28ης Αυγούστου 2013 όταν στο άκουσμα της είδησης του θανάτου του Μιχάλη Ασλάνη η κοινή γνώμη πάγωσε. Το σώμα του «χαμογελαστού παιδιού της μόδας» βρέθηκε άψυχο μέσα στο διαμέρισμά του, στον τέταρτο όροφο της πολυκατοικίας της οδού Σκουφά 21 στο Κολωνάκι. Δίπλα του υπήρχαν μια αναποδογυρισμένη καρέκλα, άδεια κουτιά από φάρμακα αλλά και φωτογραφίες από παλαιότερες επιδείξεις μόδας…
Υπήρχε και ένα ιδιόχειρο σημείωμα στο προσωπικό του ημερολόγιο.
Ήταν το μοναδικό ενθύμιο που άφησε πίσω του ο σχεδιαστής εξηγώντας τους λόγους που τον οδήγησαν να δώσει τέλος στη ζωή του.
Ήταν το μοναδικό ντοκουμέντο που βρέθηκε και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους το τελευταίο διάστημα πριν από εκείνη την αποφράδα ημέρα ο Ασλάνης είχε αποφασίσει να αποκοπεί από τους πάντες και τα πάντα, είχε κλειστεί στον εαυτό του και έδινε μια καθημερινή, σιωπηλή μάχη με τους χειρότερους εφιάλτες του που τελικά δεν κατόρθωσε να νικήσει.
Γιατί όπως χαρακτηριστικά λέει στις τελευταίες σελίδες του σημειώματός του «Δεν γινόταν αλλιώς… Ως εδώ ήταν! Δεν μπορούσα να διαχειριστώ άλλο τα πράγματα! Το έκανα για να ησυχάσω…» Και λίγο παρακάτω «…φεύγω για να ησυχάσω. Δεν έχω την δύναμη να ζω άλλο σε έναν κόσμο τόσο σκληρό. Συγχωρέστε με».
O ρόλος των δυο γυναικών, ο λογιστής, ο ποινικολόγος και το μοντέλο
Ξεφυλλίζοντας κανείς το αποχαιρετιστήριο σημείωμα του Μιχάλη Ασλάνη, αντιλαμβάνεται ότι η απόφασή να βάλει τέλος στη ζωή του και σε μια λαμπρή καριέρα 40 ετών δεν οφειλόταν μόνο στα υπέρογκα χρέη που είχε απέναντι στο Δημόσιο.
Οφειλόταν κυρίως στην αχαριστία που εισέπραξε από ανθρώπους που ευεργέτησε και ουσιαστικά «υιοθέτησε» προσωπικά και επαγγελματικά. Ήταν εκείνοι που τον κατέστρεψαν οικονομικά καταληστεύοντας όλη του την περιουσία. Τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής.
Στο σημείωμα του ο σχεδιαστής αναφέρεται εκτενώς στις ημέρες και τα έργα δυο στενών του συνεργάτιδων. Πρόκειται για την Βικτώρια και την Αγγέλικα τις γυναίκες-αράχνες που οργάνωσαν και εκτέλεσαν την μεγάλη κλοπή.
Τα όσα αναφέρει ο Ασλάνης είναι συγκλονιστικά. Κόβουν την ανάσα: Οι δυο γυναίκες του έπαιρναν τα λεφτά από τους σπόνσορες, πήραν δάνειο στο όνομά του, του έκλεβαν τα νυφικά από το ατελιέ και τα πουλούσαν ως δικά τους δίνοντάς του κινέζικα ρούχα (!), τον κορόιδευαν με τον διακανονισμό των χρεών, του έριχναν στάχτη στα μάτια με το θέμα του λογιστή λέγοντας ότι έχει τακτοποιήσει τα πάντα, ενώ δεν δίσταζαν να κλέβουν ακόμη και από τα χρήματα που τους έδινε για να πληρώνουν την ΔΕΗ στην Μύκονο!
Ο Ασλάνης καταφέρεται και εναντίον του λογιστή του ο οποίος για πολλά χρόνια τον είχε στο σκοτάδι αλλά και ενός γνωστού ποινικολόγου ο οποίος δεν πλήρωνε τα μισθώματα του διαμερίσματος που ενοικίαζε στον Λυκαβητό.
Παράλληλα ο σχεδιαστής εξαπολύει δριμύ κατηγορώ και σε βάρος ενός πασίγνωστου μοντέλου, μιας πρώην εστεμμένης, με την οποία είχε δικαστική διαμάχη. Τον αφαίμαξε οικονομικά όπως χαρακτηριστικά λέει και τελικά τον πούλησε για να κάνει το μανεκέν σε έναν άλλο πολύ γνωστό σχεδιαστή.
Διαβάστε ολόκληρο το σημείωμα που εξασφάλισε αποκλειστικά το ereportaz.gr σε μορφή Book-Gallery εδὠ