Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Αποσύρεται το σποτ κατά του συνωστισμού με τον Χρήστο Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Το σποτ της καμπάνιας κατά του συνωστισμού από την Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας με τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη αποσύρθηκε μέσα σε λίγες ώρες από την προβολή του, μετά από αντιδράσεις που προκλήθηκαν στα social media που το χαρακτήρισαν σεξιστικό.

Τα αποδοκιμαστικά σχόλια για το σποτ του Χρήστου Λούλη: 

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας :

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Η καμπάνια συνεχίζεται με το νέο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου.

 

Η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων Φωτεινή Κούβελα με ανακοίνωση της ζήτησε την παρέμβαση του ΕΣΡ για να αποσυρθεί το σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολτικής Προστασίας με πρωταγωνιστή τον Χρ. Λούλη.

Στην ανακοίνωση της η κα Κούβελα σημειώνει τα εξής:

Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία.

Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος». Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ