Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

Αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης από τις εταιρίες κούριερ

Στο δικαίωμα των καταναλωτών σε αποζημιώσεις για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τους οι οποίες αργούν να τους παραδοθούν σε εκπομπή της ΕΡΤ, αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη.

Η κ. Ευαγγελία Κεκελέκη σημείωσε πως στις προβλέψεις της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνίων και Ταχυδρομείων ορίζεται πως για κάθε μέρα καθυστέρησης οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση έξι ευρώ.

Ωστόσο, τόνισε πως για να μπορέσει να διεκδικήσει την αποζημίωση ο καταναλωτής πρέπει να έχει τη σύμβαση που έχει υπογράφει η εκάστοτε επιχείρηση με την εταιρεία ταχυμεταφορών, κάτι το οποίο καθιστά τη διεκδίκηση ιδιαίτερα δύσκολη.

Όπως τόνισε, όμως, η κα Κεκελέκη το ΚΕΠΚΑ έχει καταφέρει να κερδίσει τέτοιες υποθέσεις, η διαδικασία όμως θέλει επιμονή.

Υπενθυμίζεται πως μία βδομάδα πριν η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνίων και Ταχυδρομείων έκανε παρέμβαση για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις παραγγελιών από εταιρίες ταχυμεταφορών.

Ενημέρωσε τους καταναλωτές – πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ότι το τελευταίο διάστημα, λόγω της σημαντικής αύξησης των παραγγελιών σε ηλεκτρονικά καταστήματα, παρατηρείται σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση προϊόντων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών.

“Συνιστάται στους καταναλωτές πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους όρους παράδοσης που πρέπει να περιγράφονται στην ιστοσελίδα του καταστήματος (ιδιαίτερα στον αναφερόμενο χρόνο παράδοσης) και να παρακολουθούν τις σχετικές ανακοινώσεις τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων, όσο και των παρόχων υπηρεσιών ταχυμεταφορών», αναφέρει η ΕΕΤΤ.

 

Διαβάστε επίσης 

 

Άνοιξε η πλατφόρμα για επανένταξη στις 100 – 120 δόσεις

Εξοικονομώ-Αυτονομώ: Μέσα σε 1 ώρα εξανεμίστηκαν τα κονδύλια για την Αττική



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ