Το Iράν βγαίνει από μια περίοδο απομόνωσης 34 χρόνων και το διεθνές διαφημιστικό δίκτυο της DDB ανέθεσε στον Χρήστο Παπαπολύζο την «αποστολή» εισόδου σε αυτήν τη νέα αγορά.
Έτσι, αυτή η τεράστια χώρα εντάσσεται στο δίκτυο των υπόλοιπων 22 χωρών που επιβλέπει ο Έλληνας manager από το 1993 (Ελλάδα, Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Μολδαβία, Αλβανία, FYROM, Μαυροβούνιο, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Αρμενία, Καζακστάν, Ουκρανία, Λευκορωσία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Κόσοβο).
Στο Ιράν, με πληθυσμό 85 εκατομμυρίων, άφθονο πετρέλαιο στο υπέδαφός του και ανικανοποίητες καταναλωτικές επιθυμίες επί 34 χρόνια, αναμένεται έκρηξη οικονομικής ανάπτυξης, ενώ πληροφορίες φέρουν όλες τις δυτικές μάρκες να αναζητούν δρόμους εγκατάστασης στη χώρα.