Στην αποζημίωση του μαθητή από τα Χανιά, του οποίου το κινητό τηλέφωνο εξερράγη στην τσέπη του, προχώρησε η αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών από την οποία το είχε αγοράσει.
Σύμφωνα με την μητέρα του νεαρού που κατήγγειλε το περιστατικό στο zarpanews.gr, και είδε το πρόβλημά της να συζητιέται σε όλη την Ελλάδα, μετά την προβολή του θέματος η αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, επικοινώνησε μαζί της και την ενημέρωσε ότι πρόκειται να τους αποζημιώσει για την ταλαιπωρία που υπέστησαν.
Κλήση όμως είχε και από την εταιρεία παραγωγής του κινητού τηλεφώνου, στην οποία ενώ αρχικά είχαν αρνηθεί το αίτημα για αντικατάσταση του κινητού τηλεφώνου, μετά τη δημοσιοποίηση της ανέφεραν ότι θα το εξετάσουν εκ νέου.
Η μητέρα είχε αγοράσει πριν λίγο καιρό το κινητό στο γιο της, όταν αυτό εξερράγη λίγο πριν την Πρωτοχρονιά στο μπουφάν του, ευτυχώς χωρίς να προκύψει τραυματισμός, αν και η συσκευή καταστράφηκε.