Χωρίς κάμερες-ραντάρ για έλεγχο της ταχύτητας των αυτοκινήτων εξακολουθούν να λειτουργούν οι εθνικές οδοί της Ελλάδας, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», στον απόηχο του τραγικού δυστυχήματος στην ΕΟ Αθηνών – Λαμίας, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους, ανάμεσά τους κι ένα παιδί.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα, οι μοναδικές εξαιρέσεις είναι η Σήραγγα του Αρτεμισίου και η Αττική Οδός, όπου υπάρχει ο σχετικός εξοπλισμός.
Ωστόσο, στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας, οι έλεγχοι ακόμα γίνονται με χειροκίνητα μέσα, δηλαδή εάν και όποτε υπάρχουν διαθέσιμοι άνδρες της Τροχαίας.
Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με την «Καθημερινή», ούτε στους τέσσερις νέους οδικούς άξονες (Κορίνθου-Πατρών, Ιόνια Οδός, Ε65 και τμήματα της Αθηνών-Θεσσαλονίκης), που θεωρητικά θα πρέπει να παραδοθούν στην κυκλοφορία μέσα στις επόμενες εβδομάδες, υπάρχει οποιαδήποτε πρόβλεψη για τοποθέτηση ραντάρ, γεγονός που θα διευκολύνει τη δράση απερίσκεπτων οδηγών.