Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Citroën ë-C3: Το προσιτό ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό, όχημα αποκαλύπτεται

Η Citroën με το ë-C3 σπάει το σχεδιαστικό κατεστημένο των μοντέλων της κατηγορίας Β της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας με την αποκάλυψη της τέταρτης και πιο εντυπωσιακής γενιάς του C3.

Στο βολάν ο Γιάννης Αθανασίου

Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 προσφέρει κορυφαίο για την κατηγορία του επίπεδο άνεσης, ευκολία στη συμβίωση με την ηλεκτροκίνηση, πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού και μοναδική σχέση value for money, ενώ κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 ηγείται της γκάμας της τέταρτης γενιάς του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Citroën.

Ουσιαστικά, το νέο ë-C3 σηματοδοτεί το άνοιγμα ενός νέου κεφαλαίου για τη Citroën, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο B-hatchback το οποίο είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, , προσφέροντας στους πελάτες της όλα τα πλεονεκτήματα της μετακίνησης μηδενικών εκπομπών, σε μια λογική και ιδιαίτερα προσιτή τιμή.

  • Το Citroën ë-C3 προσφέρει την αίσθηση του «μαγικού χαλιού» συνδυάζοντας για πρώτη φορά το καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® και τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort®.
  • Ψηλότερο και πιο τετραγωνισμένο, με ίδιο όμως αποτύπωμα στον δρόμο: το νέο ë-C3 προσφέρει ασυμβίβαστο επίπεδο άνεσης, υψηλότερη θέση οδήγησης (+100 χλστ. σε σχέση με τον μέσο όρο της κατηγορίας B-hatch), αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και εξωτερικά προστατευτικά, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών.

 Καινοτόμες αναρτήσεις

Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3 hatchback, η Citroën τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3 το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Η ανάρτηση Citroën Advanced Comfort προσφέρει οδηγική άνεση και ελευθερία κίνησης κάτω από όλες τις συνθήκες, απορροφώντας τους κραδασμούς και εξαλείφοντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δίνοντας την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε ένα μαγικό χαλί.

Στο ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους. Τα νέα σχεδιαστικά μοτίβα των καθισμάτων Citroën Advanced Comfort® του νέου ë-C3 έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρώδες υλικό, παρέχοντας μια απαλή και φιλόξενη αίσθηση από την πρώτη επαφή, καθώς και πολύ καλή πλευρική στήριξη, ανεξάρτητα από τη διάρκεια και την απόσταση της διαδρομής.

Ασφάλεια

Χάρη στο εξωτερικό ύψος του 1,57 μ., το νέο ë-C3 προσφέρει 30 χιλιοστά περισσότερο χώρο στους εμπρός επιβάτες εξασφαλίζοντας υψηλή θέση οδήγησης και κατά συνέπεια καλύτερο έλεγχο και περισσότερη ασφάλεια κατά την οδήγηση.

Πολύ εύκολη είναι επίσης και η μεταφορά αντικειμένων και αποσκευών με το νέο ë-C3. Το ψηλό εσωτερικό του είναι γεμάτο με πλήθος χρήσιμων και έξυπνων αποθηκευτικών χώρων.

  • Ο ηλεκτροκινητήρας των 83kW/113hp αποδίδει ισχύ και ροπή κατάλληλη για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη καθώς και για μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ η μπαταρία των 44kWh εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 320km βάσει μετρήσεων WLTP.

Ταχεία φόρτιση από σταθμό με παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) ισχύος 100kW, από το 20% έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά.

Δικτυωμένη πλοήγηση με τη νέα εφαρμογή ë-ROUTES που εξασφαλίζει απρόσκοπτα ταξίδια και πιο αξιόπιστη «live» ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα και την πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης.

  • Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Citroën ë-C3 εκπλήσσει και ενθουσιάζει με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού και έξυπνων λύσεων, που συμπληρώνουν την ασυμβίβαστη προσήλωσή του στον τομέα της άνεσης.
  • Το C-Zen Lounge, με το Citroën Head-Up Display, και το μικρής διαμέτρου τιμόνι είναι μια έξυπνη προσέγγιση στην επανεφεύρεση του ταμπλό, με την αντικατάσταση του παραδοσιακού πίνακα οργάνων, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε όλες τις βασικές πληροφορίες, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να τραβήξει στιγμή το βλέμμα του από τον δρόμο.
  • Η ενσωματωμένη βάση για το smartphone δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει αυτόματα μια νέα, αποκλειστική εφαρμογή με τη βοήθεια της ασύρματης τεχνολογίας λειτουργίας NFC (Near Field Communication) για το σύστημα του infotainment.

Επίσης διαθέτει το ενεργό φρενάρισμα κινδύνου (Active Safety Brake). Είναι ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης που λειτουργεί σε ταχύτητες από 5 έως 135km/h, ημέρα και νύχτα, και βοηθά στον περιορισμό τραυματισμού των επιβατών αλλά και των πεζών και των δικυκλιστών. Το ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα (Active Lane Departure Warning System) βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στην πορεία του στα όρια της επιλεγμένης λωρίδας, με απαλές, διορθωτικές κινήσεις του τιμονιού τη στιγμή που το αυτοκίνητο εκτρέπεται από τα όρια της λωρίδας. Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert). Ενημερώνει τον οδηγό εάν αναγνωρίσει ότι το αυτοκίνητο παρεκκλίνει από την πορεία του. Αυτή η προειδοποίηση δύο σταδίων αναγνωρίζει πρώτα την εκτροπή και ενημερώνει τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος και ενός μηνύματος «Προσοχή στην οδήγηση», και στη συνέχεια εκπέμπει έναν επιπλέον ήχο με οπτικό μήνυμα «Επικίνδυνη οδήγηση» μόλις αναγνωρίσει τέσσερις φορές εκτροπή. Η προειδοποίηση για «Διάλειμμα για καφέ» (Coffee Break Alert) προτείνει στον οδηγό να κάνει μια στάση μετά από συνεχόμενη οδήγηση 2 ωρών με ταχύτητες πάνω από 65km/h, και επαναλαμβάνεται κάθε μία ώρα εφόσον ο οδηγός δεν σταματήσει. Αναγνώριση ορίων ταχύτητας (Speed Limit Recognition). Αναγνωρίζει τις πινακίδες οδικής σήμανσης με τα όρια ταχύτητας και τα εμφανίζει στο Citroën Head-Up Display, ενημερώνοντας τον οδηγό.

Αυτό το έξυπνο σύστημα αξιοποιεί τα δεδομένα των ορίων ταχύτητας που διατηρούνται στο σύστημα πλοήγησης και μπορεί επίσης να διαβάσει προσωρινές πινακίδες ορίου ταχύτητας. Το Cruise Control με τον περιοριστή ταχύτητας δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να μην υπερβαίνει το όριο ταχύτητας που ισχύει σε κάθε δρόμο. Ηλεκτρικό χειρόφρενο (Electric Parking Brake / EPB). Ενεργοποιείται αυτόματα μόλις σβήσει ο κινητήρας και απελευθερώνεται πάλι αυτόματα μόλις πατηθεί το γκάζι. Επιπλέον, το σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist) κρατά ακίνητο το αυτοκίνητο για 2 δευτερόλεπτα στην περίπτωση εκκίνησης σε δρόμο με κλίση πάνω από 3%, εμποδίζοντας την κύλιση του αυτοκινήτου.

  • Η έκδοση με την αυτονομία των 320km του ë-C3 θα προσφέρεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, καθώς η Citroën προσπαθεί να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους. Για την απλοποίηση των επιλογών των πελατών, το ë-C3 διατίθεται σε δύο πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις «You» και «Max». Το 2025 θα παρουσιαστεί και η πιο οικονομική έκδοση του Citroën ë-C3, με αυτονομία 200km.

ë-C3

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

BMW Group και Gaming: Νέα πρότυπα και ψηφιακές εμπειρίες

Νέο Peugeot 2008: Με αναβαθμισμένο σχεδιασμό και στρατηγική διεύρυνση μεριδίου αγοράς

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ