Δεμένα στα λιμάνια βρίσκονται για δεύτερη μέρα τα πλοία όλων των κατηγοριών λόγω της 48βρης απεργίας της ΠΝΟ.
Το συνδικαλιστικό σωματείο των Ελλήνων ναυτικών, αντιδρά στη μείωση των επικουρικών συντάξεων των ναυτικών, ζητεί την καταπολέμηση της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας αλλά και ναυτολογήσεις μέσω του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας, με συγκροτημένα δικαιώματα αμοιβής και ασφάλισης.
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν προβεί σε τροποποιήσεις των δρομολογίων τους, ενώ όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν, καλό είναι να επικοινωνούν με τα κατά τόπους ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Γιάννης Χαλάς, μιλώντας στο ΑΠΕ, αναφέρει ότι για να μπορέσουν να ξαναγεμίσουν ξανά τα πλοία της ποντοπόρου ναυτιλίας με Έλληνες και Ελληνίδες ναυτικούς, θα πρέπει το επάγγελμα του ναυτικού να είναι ελκυστικό και για να γίνει κάτι τέτοιο, αυτό που όλοι θα πρέπει να προσέξουν, είναι οι οικονομικές απολαβές.
«Το επάγγελμα το ναυτικού δεν είναι ένα επάγγελμα συνηθισμένο που ξέρεις ότι θα φύγεις το πρωί και θα γυρίσεις στο σπίτι σου το απόγευμα καθώς μπαίνεις στο βαπόρι και βλέπει την οικογένεια σου και την κοινωνία μετά από 6 και 7 μήνες» τονίζει και προσθέτει ότι «η θάλασσα δεν μπορεί να είναι ελκυστική, αν οι απολαβές δεν είναι τέτοιες που να προσελκύουν κάποιον-Ολα τα άλλα δεν έχουν και τόση μεγάλη σημασία για έναν άνθρωπο που απουσιάζει από το σπίτι του τόσο καιρό».