Τον Δεκέμβριο, τα McDonald μεταμόρφωσαν ένα από τα καταστήματα στο Χονγκ Κονγκ σε ένα νέο concept με το όνομα «McDonald’s Next», σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσουν τον χώρο αλλά και να εισάγουν νέες, υγιεινές επιλογές.
Το καινούργιο εστιατόριο είναι σχεδιασμένο από ξύλο και γυαλί και με εντελώς ανανεωμένη φιλοσοφία, σύμφωνα με το CNN.
Έχει μεγάλα τραπέζια, σκαμπό και η κουζίνα είναι ανοιχτή ώστε να μπορούν οι πελάτες να παρακολουθούν τη διαδικασία παραγωγής τροφίμων. Επίσης στο νέο μενού υπάρχουν και υγιεινές επιλογές. Εκτός από τα παραδοσιακά μενού των McDonald ‘s, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την οθόνη αφής, που αρχικά εισήχθη τον περασμένο χρόνο στην Αυστραλία, για να επιλέξουν τα υλικά της επιθυμίας τους από το salad bar. Οι επιλογές περιλαμβάνουν κινόα, κους-κους και σπαράγγια, προϊόντα εντελώς ασυνήθιστα για τα McDonald ‘s.
Ένα πιο πολυτελές περιβάλλον και μια πιο υγιεινή προσέγγιση τους φαγητού έχουν ως στόχο να προσελκύσουν ξανά πελάτες που έχουν εγκαταλείψει την αλυσίδα φαγητού τα τελευταία χρόνια, κάτι στο οποίο ο CEO Steve Easterbrook έχει εστιάσει το ενδιαφέρον του από τότε που ανέλαβε τα ηνία.
Τα McDonald ‘s έχουν εισάγει στο μενού ακόμα τη λαχανάδα (kale) και κατσαρό λάχανο, ενώ ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να σταματήσουν να χρησιμοποιούν κοτόπουλο και γάλα από ζώα που έλαβαν θεραπεία με ορμόνες.