Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Δοκιμάζουμε το VW ID. Buzz: Η σύγχρονη έκδοση ενός αυτοκινήτου συμβόλου μιας ολόκληρης εποχής!

VW ID. Buzz: Η σύγχρονη έκδοση ενός αυτοκινήτου συμβόλου μιας ολόκληρης εποχής! Η μπαταρία είναι 77 κιλοβατώρες και για να φορτιστεί χρειάζεται γύρω στις 7 ώρες

Η VW μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν η εταιρεία που ουσιαστικά κατάφερε να αναδομήσει την Ευρώπη, φτιάχνοντας οικονομικά αυτοκίνητα τα οποία βοήθησαν ουσιαστικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

Ένα από αυτά ήταν το VW Transporter, συγκεκριμένα το Τ2, ένα αυτοκίνητο που δεν συνδέθηκε μόνο με την αυτοκίνηση, αλλά και με ένα ολόκληρο κοινωνικό κίνημα.

Μετά την αναβίωση του θρυλικού «σκαραβαίου», η VW προχώρησε στο επόμενο βήμα, αυτό το βήμα ήταν η αναβίωση του Transporter. Μετά το 2016 με ένα εντυπωσιακό concept, το 2023 έρχεται το ID. Buzz, ένα αμιγώς ηλεκτρικό βανάκι που έρχεται να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των ηλεκτρικών.
Το αυτοκίνητο δεν είναι σίγουρα προορισμένο για μια στριφτερή διαδρομή στο βουνό, οπότε επιλέξαμε την Αθηναϊκή Ριβιέρα για να κάνουμε μια μίνι εκδρομή και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από το αυτοκίνητο

Η κύλισή του είναι πραγματικά εξαιρετική, όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά. Δεν περνάει καθόλου θόρυβος στο εσωτερικό, η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακή και διαχειρίζεται πολύ ικανοποιητικά τους σχεδόν δυόμισι τόνους του βάρους, με το πλαίσιο να είναι αρκετά καλό, αλλά σίγουρα να μην προορίζεται για δυναμική οδήγηση.

Πέρα από την εξαιρετική εμφάνιση του αυτοκινήτου, αρκετά ενδιαφέρουσα είναι και η καμπίνα του. Μιλάμε για ένα αρκετά minimal εσωτερικό. Οι οθόνες του είναι αρκετά περιορισμένες σε μέγεθος, σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας των ηλεκτρικών, η ποιότητα των υλικών είναι αξιόλογη, αν και για την τιμή του αυτοκινήτου θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη, και οι χώροι είναι κάτι που σίγουρα δεν έχουμε ξαναδεί σε κάποιο ηλεκτρικό.

Μιλάμε για πάνω από 1.100 λίτρα ωφέλιμου χώρου για το πορτμπαγκάζ, με τους 5 επιβάτες να έχουν επίσης άπλετο χώρο, μια και θα χωρέσουν άνετα πίσω από ψηλούς οδηγούς, άτομα μέχρι και 2 μέτρα.

Η VW έχει παίξει πολύ έξυπνα και με την πρακτικότητα του εσωτερικού. Σίγουρα η οθόνη πολυμέσων δεν έχει και το πιο εύκολο μενού και θέλει μια αρκετά μεγάλη εξοικείωση για να τη λειτουργήσεις σωστά. Παράλληλα όμως έχουμε πολλές θήκες, για το κινητό, μεγάλη θήκη στο ταμπλό και έναν πολύ έξυπνο αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα, που έχει και έναν αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του.

Φορτιστές μπροστά και σε κάθε πόρτα μπροστά αλλά και πίσω. Τούνελ δεν υπάρχει και δημιουργείται ένας άνετος χώρος εμπρός, ο οποίος καταλαμβάνεται όταν είναι ανοιχτές οι ποτηροθήκες.

Στο ταμπλό υπάρχουν ακόμη και οι διακόπτες για τις δύο πίσω πόρτες, οι οποίες είναι συρόμενες και δίνουν πρόσβαση στον πίσω χώρο, που φιλοξενεί άνετα τρεις ενήλικες των οποίων το ύψος μπορεί να φτάνει και τα δύο μέτρα.

Η μπαταρία είναι 77 κιλοβατώρες και για να φορτιστεί χρειάζεται γύρω στις 7 ώρες με το wall box που δίνει η VW μαζί με το αυτοκίνητο.

Ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 31 κιλά ροπής και κινεί τους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο είναι μονής σχέσης και η τελική του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 145 χλμ./ώρα. Η ονομαστική αυτονομία αγγίζει τα 425 χιλιόμετρα και μέσα από τη δοκιμή μας διαπιστώσαμε ότι εύκολα φτάνεις μέχρι τα 400 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις είναι αρκετά αξιόλογες για ένα αυτοκίνητο σχεδόν 2,5 τόνων, μια και τα 0-100 έρχονται σε 10,2 δευτερόλεπτα.

Το ID. Buzz σίγουρα έχει πετύχει τον σκοπό του, μια και συνδυάζει τις νότες του παρελθόντος και της νοσταλγίας με την ηλεκτροκίνηση και το μοντέρνο.

Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει σίγουρα τις ανάγκες μιας οικογένειας και ταυτόχρονα να ικανοποιήσει τον περιπετειώδη άνθρωπο, ο οποίος θέλει να κάνει μικρές εξορμήσεις εκτός Αττικής αλλά και κάμπινγκ.

Βέβαια σε όλο το πακέτο υπάρχει και ένα μικρό πρόβλημα, αυτό της τιμής, η οποία ξεκινάει από τα 66.500 ευρώ, χωρίς την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ.

VW VW VW

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρουσίαση Ford Ranger Raptor: Ένα pick-up με ξεχωριστές, εκτός δρόμου ικανότητες!

Δοκιμή Toyota Corolla Cross Hybrid AWD: Όταν μιλάει η πείρα…

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ