Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Δοκιμή Grandland PHEV: Πλήρες και άνετο plug in υβριδικό από την Opel

Opel Grandland PHEV. Η εταιρεία που από το 1964 έχει στο σήμα της τον κεραυνό, λογικό είναι να θέλει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στον εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης!

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Αυτό το πετυχαίνει εύκολα μέσω των μηχανικών μερών που μοιράζονται τα αυτοκίνητά της με το group PSA που είναι και αυτό υπό την αιγίδα του ομίλου Stellantis. Το Grandland έπειτα από την εμφανισιακή του ανανέωση έρχεται και ως plug in υβριδικό να συνδυάσει επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση με το φιλικότερο προς το περιβάλλον πρόσωπο που έχουν τα υβριδικά. Ο κινητήρα του αυτοκινήτου είναι ένας 1.600άρης τετρακύλινδρος τούρμπο που αποδίδει 181 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στο παιχνίδι μπαίνει και ένας ηλεκτροκινητήρας, με τη συνολική απόδοση να ανεβαίνει στους 225 ίππους και στα 36 κιλά ροπής. Οι επιδόσεις είναι καλές, με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε 8,9 δευτερόλεπτα.

Η κατανάλωση με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες διαμορφώνεται κοντά στα 6,5 λ./100 χλμ. και οι ρύποι περιορίζονται στα 37 γραμμάρια CO2/χιλιόμετρο. Οι μπαταρίες των 13,2 κkwh χρειάζονται 4,5 ώρες για να φορτιστούν πλήρως σε οικιακή πρίζα, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία 44 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες.

Η κύλιση του αυτοκινήτου παραμένει καλή και η ανάρτηση άνετη παρά την αύξηση του βάρους στα 1.800 κιλά, που γίνεται αισθητή χωρίς να χαλάει τη συμπεριφορά του πλαισίου στις αναπηδήσεις και τις κακοτεχνίες του δρόμου. Οδηγικά το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση που περιμένεις από ένα βαρύ και σχετικά μεγάλο SUV. Οι επιδόσεις είναι καλές, αλλά σίγουρα δεν μιλάμε για ένα εκρηκτικό σύνολο.

Το τιμόνι υπολείπεται σε αίσθηση και το αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών. Εντός πόλης μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 50 χιλιόμετρα και σε γενικές γραμμές κρύβει τον όγκο του και είναι εύκολο στις καθημερινές μετακινήσεις. Στο ταξίδι είναι άνετο και η κατανάλωση διατηρείται εύκολα κάτω από τα 7,5 λ./100 χλμ. Εκτός δρόμου το βάρος αλλά και η κίνηση στον εμπρός άξονα βάζει το όριο σχετικά χαμηλά. Στο εσωτερικό δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το απλό μοντέλο.

Οι χώροι παραμένουν αρκετά άνετοι και η εικόνα σύγχρονη, μετά και την ανανέωση της προηγούμενης χρονιάς. Στον εξοπλισμό έχει προστεθεί και ένα πολύ χρήσιμο σύστημα που εντοπίζει πεζούς και ζώα μέχρι και 100 μέτρα μακριά μέσω θερμικής κάμερας, κάτι που βοηθάει αρκετά το βράδυ ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας.

Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται πλέον στα 390 λίτρα, με τις μπαταρίες του υβριδικού συνόλου να καταναλώνουν 124 λίτρα από τον χώρο αποσκευών.

Η Opel είναι μια εταιρεία η οποία έχει περάσει από τη δύσκολη περίοδο των αλλαγών που προέκυψαν από την ενσωμάτωσή της στον όμιλο Stellantis. Πλέον αποκτά ξανά την ταυτότητά της και προσπαθεί να συμβαδίσει με τις τάσεις της εποχής χωρίς να υπολείπεται σε τεχνολογία και ποιότητα.

Το plug in υβριδικό Grandland είναι ένα πλήρες και άνετο μεσαίο SUV, με την τιμή του να ξεκινά από τα 47.900 ευρώ.

Grandland Grandland Grandland Grandland

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E GT: Όταν η ηλεκτροκίνηση δεν είναι βαρετή…

Δοκιμή Tucson Plug In Hybrid: Η πιο ολοκληρωμένη έκδοση του μοντέλου!

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ