Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Δοκιμή Honda HR-V e:HEV: Αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα με αρκετά καλά κρατήματα!

Δοκιμή Honda HRV e:HEV. Το εσωτερικό στο κομμάτι της σχεδίασης θυμίζει έντονα το e Jazz. H φιλοσοφία της Honda έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την εδραίωση της κατηγορίας των compact SUV, κυρίως με την πρώτη γενιά του HRV. Στην τρίτη του γενιά το HRV έρχεται αποκλειστικά ως υβριδικό με εντυπωσιακή εμφάνιση και ουσιαστική τεχνολογική αναβάθμιση.

Οδηγώντας το HRV το μόνο που προδίδει τον SUV χαρακτήρα του είναι η υψηλή θέση οδήγησης. Πλαίσιο και ανάρτηση δίνουν σιγουριά στον χρήστη και προσφέρουν αρκετά καλό κράτημα. Το τιμόνι, αν και υπολείπεται σε αίσθηση, είναι ακριβές, με το μηχανικό σύνολο να είναι επαρκές παρά τον προσανατολισμό στην οικονομία καυσίμου. Το ECVT κιβώτιο βέβαια όταν πατάς τέρμα το γκάζι ανεβάζει ψηλά τις στροφές, με αποτέλεσμα να περνά αρκετό βουητό από τον κινητήρα στην καμπίνα. Εκτός δρόμου τα 18 εκατοστά απόστασης από το έδαφος είναι αρκετά, με τη σφιχτή ανάρτηση και την έλλειψη τετρακίνησης να βάζουν χαμηλά τα όρια.

Το HRV μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά του μέρη με το e Jazz, με αποτέλεσμα η ποιότητα κύλισής του να είναι παραπάνω από καλή. Ο θόρυβος από τον δρόμο αλλά και από τον κινητήρα είναι περιορισμένος, ιδίως στον αστικό κύκλο που λειτουργεί κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας. Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από τρεις κινητήρες. Έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό με 107 ίππους, έναν ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων και έναν τρίτο που λειτουργεί ως γεννήτρια και φορτίζει την μπαταρία του υβριδικού συνόλου. Η συνδυαστική απόδοση που ανακοινώνει η Honda είναι 131 ίπποι και 25 κιλά ροπής. Η κατανάλωση διαμορφώνεται κάτω από τα 6,5 λ./100 χλμ. στον αστικό κύκλο, με τους ρύπους να είναι στα 125 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα/χλμ.

Το εσωτερικό στο κομμάτι της σχεδίασης θυμίζει έντονα το e Jazz. Με επιπρόσθετα στοιχεία τους αεραγωγούς στο επάνω μέρος του ταμπλό. Η εικόνα είναι αρκετά minimal, με έμφαση στην εργονομία και τη χρηστικότητα. Οι οθόνες είναι εύχρηστες και η σουίτα υποβοήθησης του οδηγού πλήρης, με όλα τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και προειδοποίησης του οδηγού. Τα υλικά είναι αξιόλογα και οι χώροι των επιβατών αρκετά βελτιωμένοι, με το πορτμπαγκάζ να είναι επαρκές για την κατηγορία στα 335 λίτρα.

Σίγουρα η αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα είναι εμφανής για το HRV. Η εμφάνιση, η σχεδίαση του εσωτερικού και η υβριδική τεχνολογία είναι τα δυνατά στοιχεία της νέας γενιάς. Από την άλλη, λίγη παραπάνω δύναμη δεν θα έβλαπτε, καθώς η δυναμική εμφάνιση σε προδιαθέτει για κάτι παραπάνω. Η τιμή ξεκινά από τα 33.800 ευρώ για την έκδοση elegance και η ακριβότερη advance style πλησιάζει τα 40.000 ευρώ, τιμές αρκετά τσιμπημένες για την κατηγορία.

HRV HRV HRV

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Peugeot 308 1.2 PureTech: Αίσθηση σιγουριάς ακόμα και σε οριακές συνθήκες!

Δοκιμή Volvo XC40 Recharge single motor: Καλές επιδόσεις με ουσιαστική αυτονομία και γρήγορη φόρτιση!

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ