Η κύλιση είναι ποιοτική και η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου – Η οδηγοκεντρική σχεδίαση και το i-Cockpit ακολουθούν τη λογική των περισσότερων μοντέλων της Peugeot
Η Peugeot είναι μια εταιρεία που έχει αλλάξει ριζικά την εικόνα της την τελευταία 5ετία. Στοχεύει τις premium επιλογές διατηρώντας έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στην εμφάνιση αλλά και στην οδική συμπεριφορά. Το νέο 308 ακολουθεί αυτή τη λογική και προσθέτει στην εξίσωση την υβριδική τεχνολογία, ενώ ταυτόχρονα είναι το αυτοκίνητο που αποκτά πρώτο το νέο σήμα της Peugeot.
Η οδική συμπεριφορά του είναι υποδειγματική. Το πλαίσιο είναι στιβαρό και το τιμόνι άμεσο, το μεγάλο μεταξόνιο των 2,67 μέτρων προσθέτει αρκετά στο κομμάτι της σταθερότητας, με το σύνολο να υπερέχει αρκετά σε σχέση με τον κινητήρα. Τα φρένα του παρά τα 1.615 κιλά του αμαξώματος είναι δυνατά χωρίς να χάνουν εύκολα την απόδοσή τους. Είναι ένα κλασικό Peugeot σε αίσθηση δίνοντας σιγουριά στον οδηγό του ακόμα και σε οριακές συνθήκες.
Η καλή οδική συμπεριφορά δεν έχει έρθει με συμβιβασμό στην άνεση, που και αυτή είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Η κύλιση είναι ποιοτική και η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα περιορίζει αποτελεσματικά τις κλίσεις. Η ηχομόνωση είναι καλή, με τον αεροδυναμικό θόρυβο να είναι η μόνη παραφωνία στην ήσυχη καμπίνα του αυτοκινήτου.
Πέραν από τις δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις και τον πετρελαιοκινητήρα, το 308 διατίθεται και με τον 1.200άρη Puretech. Το τρικίλινδρο τούρμπο σύνολο αποδίδει 130 ίππους και 23 κιλά ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με το 8άρι αυτόματο της Aisin. Οι επιδόσεις του είναι αξιόλογες χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, με τη ροπή του κινητήρα να ξεχωρίζει. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,5 λ./100 χλμ., νούμερο αξιόλογο για το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη. Η οδηγοκεντρική σχεδίαση και το i-Cockpit ακολουθούν τη λογική των περισσότερων μοντέλων της Peugeot. Το τιμόνι συνεχίζει να κρύβει τον πίνακα οργάνων σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά η μικρή του διάμετρος βοηθά αρκετά στον αστικό κύκλο. Τα υλικά είναι αρκετά ποιοτικά και οι χώροι πάνω από τον μέσο όρο. Η οθόνη πολυμέσων των 10 ιντσών είναι εύχρηστη και διαθέτει και μια έξυπνη μπάρα με κουμπιά αφής που προσαρμόζονται ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη. Το πορτμπαγκάζ είναι το μόνο σημείο που το νέο 308 υστερεί σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς διαμορφώνεται στα 412 λίτρα. Σημαντική αναβάθμιση είναι και η πλήρης σουίτα υποβοήθησης του οδηγού, που από το τέλος του τρέχοντος έτους θα διαθέτει μέχρι και σύστημα ημιαυτόνομης προσπέρασης ενσωματωμένο στο Active Cruise Control.
Στόχος της Peugeot με το νέο 308 είναι να καταφέρει να σταθεί απέναντι στις premium επιλογές της κατηγορίας προσφέροντας ένα ποιοτικό πακέτο σε χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό. Η αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητο δεν υστερεί ούτε σε εξοπλισμό, αλλά ούτε και σε ποιότητα, με την τιμή του βέβαια να είναι αρκετά τσιμπημένη και να ξεκινά από τα 28.200 ευρώ για την έκδοση Active Plus, με την Allure της δοκιμής να διαμορφώνεται στα 32.200 ευρώ.