Η Peugeot είναι μια εταιρεία με παράδοση σε μεγάλα πολυμορφικά, μια και είναι αυτοκίνητα που αρέσουν στους Γάλλους με πολυμελείς οικογένειες.
Το 5008 είναι ουσιαστικά ένα 3008 με μεγαλύτερο μεταξόνιο και επτά θέσεις, υιοθετώντας στοιχεία πολυμορφικού σε ένα πιο αρεστό στο μάτι και περιπετειώδες πακέτο, μια και μιλάμε για ένα SUV.
O πετρελαιοκινητήρας της έκδοσης δεν είναι άλλος από τον χιλιοπεντακοσάρι Blue HDI με τους 130 ίππους και τα 30 κιλά ροπής. Συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και δείχνει να είναι το τέλειο μηχανικό σύνολο για το αυτοκίνητο. Οι επιδόσεις είναι καλές για το μέγεθος και τον χαρακτήρα, με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε 11,8 δευτερόλεπτα.
Κατανάλωση
Η κατανάλωση βέβαια είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου, μια και εύκολα διατηρείται κάτω από τα 7 λίτρα ανά 100 χλμ.
Η ανανέωση του μοντέλου δεν φέρνει κάποια αλλαγή στον τρόπο που το αυτοκίνητο πατάει στον δρόμο. Αυτό μόνο καλό είναι, μια και η κύλιση είναι κορυφαία. Η ανάρτηση καταπίνει όλες τις κακοτεχνίες του δρόμου και η ηχομόνωση είναι παραπάνω από καλή. Στον δρόμο δεν διαπιστώνεις ιδιαίτερες διαφορές από το 3008, σίγουρα το αυξημένο βάρος γίνεται κάποιες φορές αντιληπτό, αλλά η συνολική εικόνα είναι αρκετά θετική. Το τιμόνι είναι γρήγορο και το αυτοκίνητο αρκετά ευέλικτο για το μέγεθός του.
Το εσωτερικό είναι γνώριμο και απαρτίζεται από καλά υλικά και την ιδιαίτερη φιλοσοφία του I cockpit. Οι χώροι είναι πρακτικά τεράστιοι, με τρεις ενήλικες να χωρούν άνετα στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Η τρίτη σειρά έχει αρκετό χώρο, αν και απευθύνεται κυρίως σε παιδιά ή μικρόσωμους ενήλικες. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 780 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη.
Εκτός δρόμου, τα ελαστικά τεσσάρων εποχών, οι διαφορετικές ρυθμίσεις του συστήματος πρόσφυσης και τα 23 εκατοστά από το έδαφος επιτρέπουν περισσότερα από αυτά που θα ζητήσουν οι χρήστες της κατηγορίας. Στο ταξίδι είναι ήσυχο, είναι οικονομικό και μπορεί να βολέψει μέχρι και 7 άτομα.
Επιλογές
Οι επιλογές για ένα επταθέσιο αυτοκίνητο δεν είναι πολλές. Το 5008 αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση, συνδυάζοντας στοιχεία πολυμορφικού και SUV. H τιμή βέβαια είναι αρκετά φουσκωμένη, με τη βασική έκδοση της βενζίνης να ξεκινάει από τα 41.500 ευρώ, με την έκδοση της δοκιμής με τον πετρελαιοκινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο και τον εξοπλισμό allure plus να φτάνει τα 50.800 ευρώ.