Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Δοκιμή Renault Arkana Mild Hybrid: Και SUV, και Coupe, και όμορφο, και αποδοτικό

Renault Arkana Mild Hybrid. H Renault είναι μια εταιρεία που αθόρυβα έχει καταφέρει να διατηρήσει αρκετά μεγάλο κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έχουν παίξει τα SUV των Γάλλων

Πέρα από το αρκετά επιτυχημένο Captur, υπάρχει και το Arkana, το μικρομεσαίο coupe SUV, που είναι και το μόνο στην κατηγορία, μια και τα αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη σιλουέτα συνήθως είναι μεγαλύτερα και αρκετά ακριβότερα.

Η πιο συμβατική από τις δύο υβριδικές εκδόσεις του αυτοκινήτου είναι η ήπια. Αυτή εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και τον 1400σάρη TCe των 140 ίππων και των 26 κιλών ροπής. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, με το τράβηγμα του κινητήρα να είναι δυνατό. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 8,5 lt /100 χλμ. χάρη και στην απενεργοποίηση του κινητήρα κατά το ρολάρισμα και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 138 γραμμάρια CO2/χλμ.

Η πλατφόρμα του Arkana είναι κοινή με του Captur, με ουσιαστική διαφορά το μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και το συνολικό μήκος. Αποτέλεσμα είναι η κύλιση να είναι αρκετά ποιοτική, με την ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη σωστά και τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα να μην επηρεάζει αρνητικά την άνεση.

Συμπεριφορά

Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες και τα φρένα αρκετά δυνατά. Το μηχανικό σύνολο στη ρύθμιση sport είναι άμεσο και η ροπή των 26 κιλών παραπάνω από αρκετή. Εντός πόλης το ελαφρύ τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο βοηθούν αρκετά στη συμβίωση, με την κακή ορατότητα προς τα πίσω να είναι ο αρνητικός παράγοντας. Στο ταξίδι είναι ήσυχο, με την κατανάλωση να κατεβαίνει αισθητά. Τα 20 εκατοστά απόστασης από το έδαφος είναι αρκετά για εκτός δρόμου διαδρομές, με τα όρια να μπαίνουν από την κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα.

Η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι γνώριμη και ακολουθεί τον σχεδιασμό και την ποιότητα του Clio και του Captur. Τα υλικά δεν είναι κορυφαία, αλλά έχουν καλή συναρμογή και οι οθόνες είναι εύχρηστες και με καλά γραφικά. Η σουίτα υποβοήθησης του οδηγού είναι πλήρης και διαθέτει συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας… Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία, με τους πίσω να περιορίζονται από τη χαμηλή οροφή. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 513 λίτρα, τιμή αρκετά αξιόλογη για το σχήμα του αυτοκινήτου.

Το Arkana όπως και τα περισσότερα coupe SUV είναι ένα αυτοκίνητο που δεν βασίζεται στη λογική, μια και θυσιάζει τους χώρους για χάρη της σχεδίασης, κάτι που δεν συμβαδίζει με την κατηγορία των SUV. Είναι όμως από τα ελάχιστα του είδους που έχει προσιτή τιμή και κανονικές διαστάσεις, με την ήπια υβριδική έκδοση να ξεκινά από τα 28.980 ευρώ για τη βασική έκδοση εξοπλισμού expression.

arkana arkana arkana arkana

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Opel Mokka 1.5 Diesel: Ένα ξεχωριστό μικρό!

Δοκιμή Audi Q4 E-TRON 204 HP: Μία ξεχωριστή ερμηνεία

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ