Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Δοκιμή Volvo C40: Recharge C40 , Coupe και SUV

Δοκιμή Volvo C40. Η σουηδική εταιρεία είναι μια από αυτές που θέλουν να μεταβούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στον εξηλεκτρισμό.

Μια γεύση πήραμε από το Volvo ΧC40 Recharge με τους 408 ίππους. Δεύτερο δείγμα είναι το C40, η coupe έκδοση του compact SUV των Σουηδών.

Το κινητήριο σύνολο της Launch edition είναι αυτό των δύο ηλεκτροκινητήρων με τους 408 ίππους και των 66 κιλών ροπής.

Η τετρακίνηση και η άμεση ροπή των ηλεκτροκινητήρων εξασφαλίζουν αντίστοιχα απίστευτες επιδώσεις, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7’’ χάρη και στον μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή λόγο και της χαμηλότερης ροπής.

Οι μπαταρίες των 78 kwh εξασφαλίζουν περίπου 350 χλμ. αυτονομίας με φυσιολογική χρήση για ένα αυτοκίνητο με 400 ίππους. Η φόρτιση σε ταχυφορτιστή των 50 kw διαρκεί περίπου δύο ώρες, ενώ σε οικιακή πρίζα μπορεί να ξεπεράσει και τις 30.

Η κύλιση είναι εξαιρετική, όπως είναι αναμενόμενο, με την ηλεκτροκίνηση να προσθέτει περισσότερο στα καλά στοιχεία ενός Volvo, με την ησυχία στην καμπίνα να είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο.

Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι μια σπορ κατασκευή, το βάρος και η μαλακή ανάρτηση κάνουν αισθητή την παρουσία τους, χωρίς όμως το σύνολο να τρομάζει, αντιθέτως είναι φιλικό και σε πληροφορεί επαρκώς.

Καμπίνα

Η καμπίνα ακολουθεί τη λογική του XC40. Στα καθίσματα δεν χρησιμοποιούνται υλικά ζωικής προέλευσης, με τα δέρματα να προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά, χωρίς να υπολείπονται σε ποιότητα και υφή. Τα υπόλοιπα υλικά είναι κορυφαία και η minimal εικόνα παραμένει με δυνατό στοιχείο την οθόνη που είναι σχεδιασμένη από την ίδια τη Google και βασισμένο σε Android (το γνωστό, των smartphones).

Οι χώροι είναι αξιόλογοι για τους επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να είναι αρκετό στα 413 lt.

Η επιτάχυνση είναι παραπάνω από καλή, με την τετρακίνηση να επιτρέπει και μικρές πλαγιολισθήσεις. Εκτός δρόμου θα κινηθεί αξιοπρεπώς σε ήπιους χωματόδρομους. Περισσότερο βέβαια μιλάμε για ένα αυτοκίνητο παντός καιρού, παρά παντός εδάφους, όπως και τα περισσότερα SUV του σήμερα.

Η ηλεκτροκίνηση είναι γεγονός για τη Volvo που δείχνει πως τα ηλεκτρικά δεν χρειάζεται να είναι βαρετά, δίνοντας εκπληκτικές επιδόσεις σε ένα κατά τα άλλα ήρεμο και ισορροπημένο αυτοκίνητο.

Παρά τους 2,2 τόνους βάρους και τη δυσκολία στη φόρτιση στη χώρα μας, το C40 είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί με άνεση στην πόλη αλλά και μακριά από αυτήν.

Η τιμή της φορτωμένης Launce edition διαμορφώνεται στα 62.000 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.

C40 C40 C40

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Renault Captur Mild Hybrid 1.3 TCe 140PS 12V: Ξεκάθαρα γαλλικό… πατρόν!

Δοκιμή Renault Arkana Mild Hybrid: Και SUV, και Coupe, και όμορφο, και αποδοτικό

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ