Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Δοκιμή Volvo XC40 Recharge single motor: Καλές επιδόσεις με ουσιαστική αυτονομία και γρήγορη φόρτιση!

Το Volvo XC40 παρουσιάστηκε το 2017 και ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα της κατηγορίας που υποστήριζε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Πέραν από την εκρηκτική τετρακίνητη με τους 406 ίππους, υπάρχει και αυτή με τους 231 και κίνηση στον εμπρός άξονα, που μοιάζει να είναι και η πιο λογική μεταξύ των δύο.

Η απόδοση της μικρής έκδοσης του ηλεκτρικού XC40 μόνο κακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 7,4 δευτερόλεπτα. Η ροπή των 31 κιλών είναι υπεραρκετή και η επιτάχυνση από στάση αλλά και οι ρεπρίζ είναι αρκετά δυνατές και άμεσες, όπως συνηθίζεται σε ένα ηλεκτρικό. Η αυτονομία σύμφωνα με τους Σουηδούς μπορεί να φτάσει τα 424 χιλιόμετρα, όμως στην πραγματικότητα μια τιμή κοντά στα 350 είναι αρκετά εφικτή χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στο πάτημα του γκαζιού. Η φόρτιση με φορτιστή 11 kw διαρκεί 8 ώρες και 15 λεπτά, με τον ταχυφορτιστή των 150 kw, αν υπάρχει σε μια λογική ακτίνα από τον τόπο διαμονής σας, να φορτίζει την μπαταρία από το 10% στο 80% σε μόλις 32 λεπτά.

Στιβαρό πλαίσιο

Η κύλιση του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή, η έλλειψη θορύβου και η καλή ηχομόνωση αποτελούν θετικά στοιχεία, όμως από την άλλη λόγω των ζαντών 19 ιντσών κάποιες φορές η ανάρτηση αντιδρά κάπως ξερά, χωρίς να περνούν έντονοι κραδασμοί στην καμπίνα.

Η οδήγησή του είναι μια αρκετά οικεία διαδικασία, η στιβαρότητα του πλαισίου και η σταθερότητα στον δρόμο είναι δεδομένα για ένα Volvo. Η ευκολία προκύπτει από το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πολλά προγράμματα οδήγησης, αλλά ούτε και έντονη ανάκτηση ενέργειας όταν αφήνεις το γκάζι. Η απόδοση ροπής είναι αρκετά ομαλή και ενώ είναι αρκετά γρήγορο δεν παρουσιάζεται σπινάρισμα αρκετά εύκολα. Εντός πόλης η υψηλή θέση οδήγησης και η καλή ηχομόνωση είναι τα δυνατά στοιχεία του. Το ταξίδι είναι μια εφικτή διαδικασία χάρη στην αξιόλογη αυτονομία, ενώ εκτός δρόμου δεν βρίσκεται στο στοιχείο του, με τους δύο τόνους του αμαξώματος και την κίνηση στον εμπρός άξονα να περιορίζουν αρκετά την πρόσφυση.

Η καμπίνα του XC40 παραμένει επίκαιρη και ποιοτική. Η τεχνολογία είναι αρκετή χωρίς να γίνεται χαώδης, ακολουθώντας τη minimal σχεδίαση της καμπίνας. Οι χώροι είναι πολύ άνετοι και τα υλικά ποιοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον, μια και πολλά από αυτά προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.

Το πορτμπαγκάζ των 419 λίτρων είναι αρκετό για την κατηγορία και έχει επίπεδο κατώφλι για πιο εύκολη πρόσβαση.

Επιδόσεις

Η πρόταση της Volvo για την ηλεκτροκίνηση είναι από τις πιο ολοκληρωμένες, καθώς συνδυάζει καλές επιδόσεις, ευκολία στη χρήση και, το βασικότερο, ουσιαστική αυτονομία και αρκετά γρήγορη φόρτιση. Η μικρή έκδοση του ηλεκτρικού XC40 ξεκινά και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 50.000 ευρώ, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 49.984 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.

XC40

XC40
Volvo XC40 Recharge Battery Package

XC40

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Toyota Yaris Cross 1.5 L Hybrid 116 HP CVT (4×4): Υβριδική τεχνολογία σε τετρακίνητη έκδοση

Δοκιμή Opel Mokka 1.2 130hp: Εντυπωσιακή σχεδίαση με ρετρό στοιχεία σε κόμπακτ διαστάσεις…

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ