Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Δοκιμή VW Tiguan 1.5 TSi: Άνεση και λειτουργικότητα στις εντός πόλης διαδρομές

Η VW, παρά το γεγονός ότι δεν είναι εμπορικά στην καλύτερη περίοδό της, αποτελεί μέλος ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους στον κόσμο και είναι μία από τις εταιρείες που ξέρει πώς να βρίσκει τη χρυσή τομή ποιότητας, χώρων αλλά και οδικής συμπεριφοράς στα αυτοκίνητά της.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ


Εκτός δρόμου η έλλειψη τετρακίνησης και οι 19άρες ζάντες βάζουν τα όρια σχετικά χαμηλά!


Ένα από αυτά είναι και το Tiguan, που με την εμφανισιακή του ανανέωση γίνεται πιο επίκαιρο αποκτώντας plug in υβριδική έκδοση, έκδοση R αλλά και νέα στοιχεία τεχνολογίας στο εσωτερικό.

Η πιο λογική επιλογή για τα μηχανικά μέρη είναι αυτή που συνδυάζει τον 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα TSi EVO με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 24 κιλά ροπής και το κιβώτιο κρατάνε τον κινητήρα πάντα στο φάσμα λειτουργίας του, με αποτέλεσμα οι επιταχύνσεις να είναι ικανοποιητικές. Τα 0-100 έρχονται σε 9,2 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωση να πέφτει δύσκολα κάτω από τα 9 λίτρα / 100 χλμ., παρά το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων που εξοπλίζει το μοντέλο.

Η κύλιση παρά τις 19άρες ζάντες είναι αξιόλογη. Η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή, αλλά δεν ενοχλεί, και η ηχομόνωση είναι καλή μέχρι τα 120 χλμ. / ώρα, ενώ από εκεί και μετά εμφανίζεται αεροδυναμικός θόρυβος.

Οδηγικά σίγουρα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Το τιμόνι έχει μέτρια αίσθηση, αλλά είναι σχετικά γρήγορο και το πλαίσιο αξιόλογο για τον χαρακτήρα και το βάρος των 1.500 κιλών. Κινητήρας και κιβώτιο συνεργάζονται αρκετά καλά, αν και στο κατέβασμα το κιβώτιο είναι κάπως αργό σε κάποιες περιπτώσεις. Εντός πόλης η ψηλή θέση οδήγησης και το αυτόματο κιβώτιο βοηθούν αρκετά στις μετακινήσεις. Στο ταξίδι θα φιλοξενήσει πολύ άνετα τέσσερα άτομα.

Εκτός δρόμου η έλλειψη τετρακίνησης και οι 19άρες ζάντες βάζουν τα όρια σχετικά χαμηλά.

Στο εσωτερικό συναντάμε και εδώ αλλαγές, πέρα από τις μικρές επεμβάσεις στο εξωτερικό στα φώτα αλλά και στο εμπρός μέρος. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το τιμόνι έρχονται αυτούσια από το Golf, με την οθόνη να παραμένει στην παλιά σχεδιαστική λογική της φίρμας. Νέο είναι και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης αλλά και το σύστημα διατήρησης λωρίδας. Τα υλικά είναι βελτιωμένα, αν και όχι κορυφαία, και η εικόνα ανανεωμένη. Οι χώροι είναι πολύ άνετοι ακόμα και για πέντε επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να διαμορφώνεται στα 520 λίτρα, με επιλογή να φτάσει στα 615 με τα πίσω καθίσματα στην κάθετη θέση τους.

H δεύτερη γενιά του Tiguan δεν είναι καινούργιο αυτοκίνητο, όμως με το εμφανισιακό φρεσκάρισμα και τις νέες εκδόσεις αποκτά νέα υπόσταση στην κατηγορία και γίνεται πιο επίκαιρο προσθέτοντας στην εντυπωσιακή εμφάνιση και τους μεγάλους χώρους, υβριδική έκδοση αλλά και έκδοση επιδόσεων. Η τιμή του αυτόματου με τους 150 ίππους ξεκινά από τα 34.300 ευρώ.

tiguan tiguan tiguan tiguan

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Opel Grandland 1.5 diesel AT8: Χαμηλή κατανάλωση και άνετη εντός πόλης οδήγηση

Δοκιμή VW Τ-ROC 1.5 TSi 150 PS DSG R-LINE: Όμορφος σχεδιασμός με αξιόπιστη κύλιση και καλές αναρτήσεις



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ