Πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή σε e- shop.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις του Νόμου 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή.
Η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ:
- Τα τρία ζώδια που θα δουν την καριέρα τους να φτάνει στην κορυφή το 2022
- Προσήχθη ο τράπερ Light: Πόζαρε με όπλα της ΕΛ.ΑΣ
- Με ποιον τράπερ είναι ζευγάρι η Μαρία Σολωμού
- Ντοκουμέντο: Οι απόρρητοι διάλογοι του Στάθη Παναγιωτόπουλου σε ροζ ιστοσελίδες μέχρι και το 2021!
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.
Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων.
Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Υπογραμμίζεται ότι οι καταναλωτές έχουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.