• Σε ντέρμπι δείχνει να εξελίσσεται η εκλογή για το νέο Μητροπολίτη Λαρίσης,η οποία επίκειται την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου από τη Σύνοδο της Ιεραρχίας. Δεύτερος και καταϊδρωμένος ο υποψήφιος που υποστηρίζει η ομάδα του Αρχιεπισκόπου με την υπόδειξη του Μητροπολίτη Ιλίου, αφού οι περισσότεροι Μητροπολίτες εκφράζονται υπέρ του Αρχιμ. Αχιλλίου Τσούτσουρα,πνευματικού τέκνου του Μακαριστού Ιγνατίου,στον οποίο στάθηκε στα δύσκολα χρόνια,όταν τον πετροβολούσαν οι τοξικοί φανατισμένοι οπαδοί του Πρώην. Όλα δείχνουν ότι οι εκλέκτορες Αρχιερείς θα ενεργήσουν κατά συνείδηση και θα πράξουν το χρέος τους στον Μακαριστό Ιγνάτιο που έφυγε πρόωρα,εκπληρώνοντας την τελευταία του επιθυμία,την προαγωγή του Αχιλλίου σε Μητροπολίτη. Η εκλογή του Αχιλλίου θα αποτελέσει γροθιά στο στομάχι κάθε υστεροβουλίας και σκοπιμότητας και θα αποδείξει ότι η Ιεραρχία έχει ευαισθησίες και ακολουθεί το δίκαιο! Μένει να αποδειχθεί!•Από το Μάιο του 2015 έχει θέσει σε αργία ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος Αρχιμανδρίτη πειθαρχικά διωκόμενο για κανονικά αδικήματα. Μετά από τριάμισι χρόνια δηλαδή δεν έχει καν η διαδικασία αναχθεί ούτε στο επίπεδο του επισκοπικού. Έρμαιο του ν.5383/1932 ο κληρικός βρίσκεται σε μια μετέωρη κατάσταση εδώ και τριάμισι χρόνια χωρίς κανείς να τον συμπονά. Το πιο τρελλό όλων είναι ότι ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο κανονικά για να…κάθεται! Τελικά Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ;; Γιατί μπορεί ο νόμος να μην έχει προθεσμίες αλλά πόσα χρόνια χρειάζεται η Αρχιεπισκοπή επί των ημερών Ιερωνύμου για να κάνει ένα επισκοπικό δικαστήριο;; Πόσο ηθικό είναι να βασανίζεται ένας άνθρωπος και να μη δικάζεται για να αποδειχθεί η αθωότητα ή η ενοχή του;;• Ο Αρχιμ. Ιερώνυμος Νικολόπουλος που είναι υποψήφιος για τη Μητρόπολη της Λάρισας είναι και ο ανακριτής στην υπόθεση του εν λόγω διωκόμενου πειθαρχικά κληρικού. Άραγε τριάμισι χρόνια δεν έχει ακόμη καταθέσει το ανακριτικό πόρισμά του για να προχωρήσει η διαδικασία στο επισκοπικό πειθαρχικό;; Πάντως ο διωκόμενος Αρχιμανδρίτης δεν το έχει λάβει ακόμη ως έχει νόμιμο δικαίωμα. Αν δεν μπορεί να φέρει είς πέρας μια ανακριτική διαδικασία ο π. Ιερώνυμος πώς θα κληθεί αύριο να διοικήσει μια μητρόπολη του βεληνεκούς της Λάρισας;;
• Πού θα πάει η βαλίτσα με τα σούρτα φέρτα των Αγίων λειψάνων χωρίς τη συμμετοχή πιστών; Υποδοχές λειψάνων και εικόνων από κληρικούς με λιγοστούς πιστούς,οι οποίοι από τη δεύτερη ημέρα είναι ανύπαρκτοι. Τελευταίο οικτρό παράδειγμα στη μεταφορά της σεπτής χείρας του Αγίου Διονυσίου από τη Ζάκυνθο στον Άγιο Κωνσταντίνο Κολωνού από τους Μητροπολίτες Ζακύνθου και Δωδώνης για χάρη του φίλου τους.. Την πρώτη ημέρα λιγοστοί πιστοί,κατά τη δεύτερη ημέρα και στη συνέχεια σε όλες τις φωτογραφίες που παρουσιάστηκαν στις εκκλησιαστικές ιστοσελίδες οι κληρικοί αποτελούσαν την πλειοψηφία εντός του ναού. Δυστυχώς οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους και δεν χρειάζεται κανένα περαιτέρω σχόλιο…Φανταζόμαστε ότι το παγκαράκι για χρήματα που είχε στηθεί προκλητικά δίπλα στο Άγιο λείψανο προέκυψε άδειο…όχι άλλο κάρβουνο…
•Απορία δημιούργησε σε πολλούς η υποστήριξη του Μητροπολίτη Ιλίου Αθηναγόρα στον Αρχιμ. Νικολόπουλο για τη Λάρισα. Στους παροικούντες εν Ιερουσαλήμ είναι γνωστό βέβαια ότι Αθηναγόρας και Νικολόπουλος εκπροσωπούνται στα δικαστήρια από τον ίδιο δικηγόρο,τον κ.Στέλιο Κατσέλη,τα συμπεράσματα στους εκλέκτορες…
•Σε βραδυφλεγή βόμβα μεγατόνων εξελίσσεται η υπόθεση με την Αυτοκεφαλία που πρόκειται να παραχωρήσει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Εκκλησία της Ουκρανίας. Η πλευρά του Κωνσταντινουπόλεως κινείται στρατηγικά και με επιχειρηματολογία που αποδεικνύει τα ιστορικά θεμέλια του προνομίου της,αντίθετα η πλευρά του Μόσχας αντεπιτίθεται και κινείται πολεμικά και σπασμωδικά χωρίς να παρουσιάζει κανένα επιχείρημα για να στηρίξει τις θέσεις της. Με κορώνες,κραυγές και δηλώσεις δεν στηρίζεις τη θέση σου αντίθετα την απογυμνώνεις και κατά το κοινώς λεγόμενο χάνεις το δίκιο σου. Ακόμα χειρότερα όταν επιτίθεσαι χωρίς να αιτιολογείς την επίθεσή σου. Είναι αδιαμφισβήτητο, ότι και την Αυτοκεφαλία της Εκκλησίας της Ρωσίας παραχώρησε η Κωνσταντινούπολη,όπως επίσης, ότι ουδέποτε παραχωρήθηκαν δικαιώματα επί της Ουκρανικής Εκκλησίας στον Μόσχας παρά μόνο η χειροτονία του Μητροπολίτου Κιέβου,ο οποίος όμως μνημονεύει τον Κωνσταντινουπόλεως,αυτό τα λέει όλα. Και είναι λίγα από τα επιχειρήματα του Οικουμενικού αλλά τα πιο βασικά,τα επιχειρήματα του Μόσχας ποιά είναι;;