Ελεύθερη πρόσβαση στις λεωφορειογραμμές, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, ζητούν οι οδηγοί ταξί της Θεσσαλονίκης προκειμένου, όπως υποστηρίζουν, να μετακινούνται οι πολίτες πιο γρήγορα και πιο φθηνά.
Στο πλαίσιο αυτό, ζήτησαν συνάντηση με τον δήμαρχο, Κ. Ζέρβα, ενώ απέστειλαν επιστολή με το αίτημα τους στο δημοτικό συμβούλιο του κεντρικού δήμου.
Πότε υπάρχει απαγορευτικό για τα ταξί στις λεωφορειογραμμές
Αυτή τη στιγμή υπάρχει απαγορευτικό και τα ταξί δεν μπορούν να μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες από τις 6:30 έως τις 9:30 το πρωί και από τις 2 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα. Ωστόσο, σύμφωνα με το Σωματείο Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», σε αυτές τις ώρες αιχμής τα ταξί είναι «μπλοκαρισμένα» στην κίνηση μαζί τα υπόλοιπα Ι.Χ. αυτοκίνητα «με αποτέλεσμα ο πολίτης να αργεί να φτάσει στο προορισμό του και το κόστος της διαδρομής του ν’ αυξάνεται».
«Ζητούμε από τον δήμο Θεσσαλονίκης να συναινέσει ώστε μαζί με το υπουργείο Μεταφορών να δοθεί επιτέλους μία λύση. Το ταξί, τα τελευταία χρόνια, σ’ αυτή την παρατημένη πόλη έχει λύσει προβλήματα. Θέλουμε να βοηθηθεί το ταξί και ο πολίτης. Να υπάρχει ελεύθερη και χωρίς ωράριο πειθαρχημένη διέλευση επί 24ωρου βάσεως από τις λεωφορειογραμμές και μόνιμα χωρίς χρονικό περιορισμό», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου, Κλήμης Λεοντιάδης.
Οπως αναφέρουν οι οδηγοί ταξί η πρόταση για ελεύθερη διέλευση γίνεται λόγω του καθυστερήσεων που παρατηρούνται στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ τονίζοντας πως «η λεωφορειογραμμή είναι παντελώς άδεια χωρίς να περνάει λεωφορείο για μεγάλο χρονικό διάστημα». Επίσης, κάνουν αναφορά και στις καθυστερήσεις των έργων του Μετρό.
«Αν είχαμε ένα δίκιο τα προηγούμενα χρόνια που το ζητούσαμε, τώρα που ακούμε ότι το Μετρό θα πάει το 2023 -και πιο πέρα- και ο ΟΑΣΘ έχει τα χάλια του τώρα θεωρούμε πως θα βοηθήσει η πρόταση αυτή στο κυκλοφοριακό. Διότι οι πολίτες τώρα ‘κατεβάζουν’ περισσότερα Ι.Χ. για να εξυπηρετηθούν», πρόσθεσε ο κ.Λεοντιάδης.