Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024

Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο μετάλλια στη Βαλκανική Ολυμπιάδα Πληροφορικής της Αθήνας

Στην Ολυμπιάδα συμμετείχαν μαθητές γυμνασίου και λυκείου, από δώδεκα βαλκανικές χώρες και την Ιταλία – Η ελληνική ομάδα κατέκτησε δύο μετάλλια, ένα χρυσό (Ευάγγελος Πίπης, Ευαγγελική Σχολή) και ένα χάλκινο (Αναστάσιος Παναγόπουλος, Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πατρών

Δεκάδες μαθητές γυμνασίου και λυκείου, από δώδεκα βαλκανικές χώρες και την Ιταλία, διαγωνίσθηκαν στην 27η Βαλκανική Ολυμπιάδα Πληροφορικής BOI (Balkan Olympiad Informatics) που διεξήχθη στην Αθήνα.

Όταν ολοκληρώθηκε η Ολυμπιάδα τα χαμόγελα ήταν πολλά, όχι μόνο για τις επιδόσεις και τις διακρίσεις, αλλά και για τις φιλίες που αναπτύχθηκαν μέσα στις έξι ημέρες που διήρκεσε η διοργάνωση.


Η ελληνική ομάδα κατέκτησε δύο μετάλλια, ένα χρυσό (Ευάγγελος Πίπης, Ευαγγελική Σχολή) και ένα χάλκινο (Αναστάσιος Παναγόπουλος, Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πατρών).

Για τον Ευάγγελο Πίπη, δεν ήταν η πρώτη συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό, αλλά ήταν σίγουρα ιδιαίτερη. «Έχω πάρει πάλι χρυσό, στην περυσινή βαλκανιάδα. Αλλά το φετινό βραβείο έχει ιδιαίτερη αξία για μένα προσωπικά, γιατί στην παγκόσμια Ολυμπιάδα δεν είχα καταφέρει να πάρω το χρυσό. Έχει σημασία γιατί δεν τα παράτησα, συνέχισα και τα κατάφερα», ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η διοργάνωση της ΒΟΙ στην Αθήνα είχε ιδιαίτερη σημασία και για τους Έλληνες διοργανωτές, αφού πραγματοποιήθηκε φέτος για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια στην Ελλάδα. Η προηγούμενη φορά, ήταν στη Ρόδο το 2005. Μάλιστα, η ικανοποίηση από το αποτέλεσμα της διοργάνωσης και τον αριθμού των συμμετεχόντων προκάλεσε αισιοδοξία στους διοργανωτές, ότι οι προσπάθειες για να φιλοξενήσει η Ελλάδα τη Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής το 2024, θα ευοδωθούν.

«Η Βαλκανιάδα είναι μία πολύ ωραία εμπειρία και ειδικά φέτος, που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και πολλούς άλλους Έλληνες που ασχολούνται με την Πληροφορική», είπε ο Ευάγγελος Πίπης και πρόσθεσε ότι τα μετάλλια που κερδίζει η ελληνική ομάδα στους διεθνείς διαγωνισμούς πληροφορικής έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από εκείνα των άλλων χωρών, γιατί οι Έλληνες μαθητές δεν ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. «Το μάθημα της Πληροφορικής που διδάσκεται στο σχολείο δεν επαρκεί και τα περισσότερα παιδιά διαβάζουν μόνα τους κώδικα και γλώσσες προγραμματισμού. Και είμαι πολύ χαρούμενος που παίρνουμε μετάλλια, απέναντι σε χώρες με μεγάλη παράδοση και προετοιμασία στο αντικείμενο αυτό», είπε.



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ