Ένα βήμα πιο κοντά είναι η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), μετά την κατάθεση της απαιτούμενης τροπολογίας.
Η εν λόγω τροπολογία (στο σχέδιο νόμου «Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων, της οικογένειας και της εργασίας – συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις) υπήρξε απαραίτητη διότι η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος» προβλέπει ένα σύστημα εταιρικής διακυβέρνησης που δεν είναι συμβατό με τις απαιτήσεις του Ν. 4706/2020.
Ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να αλλάξει το σύστημα διακυβέρνησης του ΔΑΑ για να καταστεί δυνατή η εισαγωγή των μετοχών του στο Χρηματιστήριο. Μέτοχοι του ΔΑΑ έως το 2046 –εκτός από το ΤΑΙΠΕΔ που κατέχει το 30% και το οποίο θα διατεθεί κατά τη δημόσια εγγραφή– είναι το Υπερταμείο (με 25% το οποίο και θα διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιό του), οι Avi Alliance Gmbh (26,7%) και Avi Alliance Capital Gmbh (13,3%), αμφότερες συμφερόντων του καναδικού ασφαλιστικού ταμείου PSP Investments, και η οικογένεια Δ. Κοπελούζου (5%).
Η συμφωνία μεταξύ Δημοσίου και PSP Investments (που ελέγχει συνολικά το 40% και το management) προβλέπει το δικαίωμα της δεύτερης να αποκτήσει, κατά την εισαγωγή των μετοχών του ΤΑΙΠΕΔ στο Χρηματιστήριο, ένα επιπλέον ποσοστό 10% αλλά με εύλογο όμως υπερτίμημα (premium) σε σχέση με την τιμή της μετοχής που θα διαμορφωθεί κατά τη δημόσια εγγραφή.
Λόγω και των συνεχώς βελτιούμενων επιδόσεων του ελληνικού τουρισμού, ο ΔΑΑ θα μπορούσε να επιτύχει αποτίμηση μεταξύ 2,7 δισ. και 3,3 δισ. ευρώ, όπως έχει αναφέρει προ μηνών, σε δηλώσεις του στο πρακτορείο Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης. Εφόσον οι εκτιμήσεις αυτές επιβεβαιωθούν, το 25% του ΔΑΑ, το οποίο θα διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιό του το Υπερταμείο, θα έχει αξία μεταξύ 675 και 825 εκατ. ευρώ, ενώ το 30% θα φέρει έσοδα στο ΤΑΙΠΕΔ μεταξύ 800 εκατ. και 1 δισ. ευρώ.