Σύμφωνα με το Sky News, εντοπίστηκε “ηλεκτρονικό ίχνος” του Boeing των Malaysian Airlines, που εξαφανίστηκε από τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Όπως μεταδίδει η Daily Mail αξιωματούχοι των ΗΠΑ εκτιμούν ότι το αεροσκάφος συνετρίβη πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό.
Επίσης, Αξιωματούχοι του Πενταγώνου δήλωσαν στο ABC News ότι η πτήση MH370 έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό. Πιο συγκεκριμένα, ο αξιωματούχος δήλωσε:«Έχουμε ενδείξεις ότι το αεροπλάνο έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό».
Μετά τις δηλώσεις μαλαισιανών αξιωματούχων, σύμφωνα με τις οποίες οι έρευνες θα επεκταθούν στην θάλασσα του Ανταμάν και για τον λόγο αυτό ζήτησαν βοήθεια από την Ινδία, οι αμερικανοί έλαβαν την απόφαση να στείλουν πολεμικό πλοίο USS Kidd στην περιοχή προκειμένου να ξεκινήσει έρευνες για το αγνοούμενο αεροπλάνο.
Ωστόσο, θα χρειαστούν 24 ώρες για να φτάσει στο σημείο το πλοίο είπε ανώτατος αξιωματούχος του Πενταγώνου.
Επίσης, σύμφωνα με το CNN, δεν υπάρχουν στοιχεία από το ΜH370 τα οποία να δείχνουν ότι το αεροπλάνο πετούσε επί 4 ώρες αφού χάθηκε από τα ραντάρ.
Τα πιθανά σενάρια
Η τύχη 239 επιβατών αγνοείται, με τα διάφορα σενάρια που προσπαθούν να ερμηνεύσουν την “εξαφάνιση” του αεροπλάνου, να διαψεύδονται από τις αρχές. Η καθημερινή συνέντευξη Τύπου των αρχών της Μαλαισίας στην Κουάλα Λουμπούρ δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια… άρνηση. Κυρίως τις πραγματικότητας και της σοβαρότητας του θέματος.
«Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συμβαίνει. Το αεροπλάνο εξαφανίστηκε» είναι η επίσημη τοποθέτηση των αρχών της Μαλαισίας. Και φυσικά ότι συμπάσχουν με τους συγγενείς των αγνοουμένων!
Το σενάριο που “παίζει” τις τελευταίες ώρες είναι αυτό της τρομοκρατικής επίθεσης, όπως δημοσιεύει και η Wall Street Journal. Σύμφωνα πάντα με την Wall Street Journal, οι Aμερικανοί αξιωματούχοι ενημερώθηκαν ότι οι αρχές, που ερευνούν την εξαφάνιση του αεροσκάφους, εξετάζουν ως επικρατέστερο σενάριο το Μπόινγκ να άλλαξε κατεύθυνση, “με στόχο να χρησιμοποιηθεί αργότερα για κάποιον άλλον λόγο”.
Τι τους οδήγησε σε αυτήν την εκδοχή;
Το παραπάνω δημοσίευμα αναφέρει ότι το αεροπλάνο με 239 επιβαίνοντες ενδεχομένως να ταξίδεψε 3.500 επιπλέον χιλιόμετρα (2.200 μίλια) υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες κι ίσως να πλησίασε την πακιστανική μεθόριο ή σε κάποιον προορισμό στον Ινδικό Ωκεανό ή στην Αραβική Θάλασσα.
Σημειώνεται ότι το τελευταίο στίγμα του στα ραντάρ δόθηκε το Σάββατο λίγο μετά τη 1:30 πμ (τοπική ώρα), δηλαδή λιγότερο από μία ώρα, μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ κι ενώ πετούσε βορειοανατολικά κατά μήκος του Κόλπου της Ταϊλάνδης και κατευθυνόταν προς το Πεκίνο.
Όπως προσθέτει η εφημερίδα, επικαλούμενο δύο άτομα που γνωρίζουν λεπτομέρειες για τις έρευνες, εμπειρογνώμονες και αξιωματούχοι των υπηρεσιών εθνικής ασφαλείας εκτιμούν ότι το αεροπλάνο βρισκόταν στον αέρα για περισσότερες από πέντε ώρες με βάση τα δεδομένα που εξέτασαν και τα οποία αποστέλλονται αυτόματα στις υπηρεσίες εδάφους του αεροδρομίου από τους κινητήρες του Boeing 777 στο πλαίσιο μίας διαδικασίας ρουτίνας για τη μηχανική συντήρησή τους, προσθέτει το δημοσίευμα.
Οι πληροφορίες αυτές ωστόσο, χαρακτηρίστηκαν σήμερα αναληθείς από τον υπουργό Μεταφορών της Μαλαισίας Χισαμουντίν Χουσέιν.
Το σενάριο της αυτοκτονίας
H CΙΑ δεν αποκλείει το γεγονός ο πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους της Malaysia Airlines, ακόμα και να αυτοκτόνησε – να οδήγησε δηλαδή το αεροσκάφος στη συντριβή με τη θέλησή του. Όπως αναφέρει η Daily Mail, ο επικεφαλής της CIA Τζον Μπρέναν δήλωσε όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο αυτό «ότι δεν πρέπει να αποκλείσουμε καμία θεωρία.
Η πιθανότητα αυτοκτονίας θα μπορούσε να δώσει μια εξήγηση και στο γιατί το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Ο πιλότος θα μπορούσε να σβήσει τον αναμεταδότη του στίγματος του αεροπλάνου και μετά να το οδηγούσε όπου αυτός νόμιζε και να το οδηγήσει στη συντριβή.
Πάντως καμία ανησυχητική ένδειξη δεν έκρυβε η τελευταία επικοινωνία του πιλότου του αεροσκάφους της Malaysia Airlines, η τύχη του οποίου εξακολουθεί να αγνοείται, με τον πύργο ελέγχου.
Στο μήνυμα, που έδωσαν στη δημοσιότητα την Τετάρτη, οι αρχές της Μαλαισίας, ο πιλότος λέει «Εντάξει, ελήφθη», απαντώντας στον πύργο ελέγχου.
Μάλιστα, ανώτατος αξιωματούχος της Malaysia Airlines δήλωσε χθες ότι η αεροπορική εταιρεία “δεν έχει λόγους να πιστεύει” ότι κάποιες από κινήσεις του πληρώματος προκάλεσαν την εξαφάνιση του αεροπλάνου.
Τα συντρίμμια που δεν ήταν συντρίμμια
Ο υπουργός δήλωσε επίσης ότι κακώς υπήρξε δημοσιοποίηση από την Κίνα τριών φωτογραφιών από δορυφόρο που δείχνουν αντικείμενα να επιπλέουν στη Θάλασσα της νότιας Κίνας, τα οποία ενδεχομένως να ήταν συντρίμμια του Boeing.
Την ίδια ώρα, το υπουργείο Άμυνας της Ινδίας έδωσε εντολή σήμερα στη στρατιωτική διοίκηση στα απομακρυσμένα νησιά Ανταμάν και Νικομπάρ να αναπτύξουν πλοία, αεροπλάνα και ελικόπτερα, για να συμμετάσχουν στις επιχειρήσεις έρευνας για το αγνοούμενο Μπόινγκ, δήλωσε στο Reuters ο εκπρόσωπος της διοίκησης, Χαρμίτ Σίχ.
Οι ινδικές ένοπλες δυνάμεις θα πραγματοποιήσουν σήμερα το απόγευμα σύσκεψη, για να αποφασίσουν για τον τρόπο συντονισμού των επιχειρήσεών τους με τις άλλες χώρες και στη συνέχεια θα αναπτύξουν τις δυνάμεις τους, ανακοίνωσε ανώτατος αξιωματούχος της διοίκησης.
Λίγο νωρίτερα, εκπρόσωπος των κινεζικών αρχών πολιτικής αεροπορίας δήλωσε ότι τα επιπλέοντα αντικείμενα που είχε φωτογραφίσει κινεζικός δορυφόρος δεν συνδέονται με το αγνοούμενο Boeing.
Εμπειρογνώμονες επιβεβαίωσαν ότι τα τρία μεγάλα αντικείμενα δεν είναι συντρίμμια του αεροσκάφους, όπως δήλωσε τηλεφωνικώς στο Γερμανικό Πρακτορείο ο εκπρόσωπος.
Υπήρχε παπούτσι-βόμβα στο Boeing;
Το σενάριο της αεροπειρατείας τροφοδοτεί εκ νέου η κατάθεση ενός μουσουλμάνου Βρετανού, ο οποίος έχει καταδικαστεί από το 2005 για απόπειρα ανατίναξης αεροσκάφους με παπούτσια βόμβες. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε, ο μουσουλμάνος, είχε παραδώσει ένα ζευγάρι παπουτσιών-βόμβα σε Μαλαισιανό μέλος της Αλ Κάιντα.
http://youtu.be/TWQEw-9KIro