Ένας σημαντικός πόρος για την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ θα προέρχεται από την ονοματοδοσία για το εμπορικό όνομά του, ενώ η… απόσβεση της μεγάλης επένδυσης θα γίνει και με την εμπορική εκμετάλλευση κάποιων χώρων της «Αγια-Σοφιάς».
Αυτό ήταν και το αντικείμενο της συνάντησης που είχε ο Δημήτρης Μελισσανίδης την Παρασκευή με Γερμανούς επιχειρηματίες, παρουσία του αρχιτέκτονα Θανάση Κυρατσού και του πρότζεκτ μάνατζερ του έργου, Δημήτρη Ανδριόπουλου, καθώς και άλλων μελών της «Δικέφαλος 1924 ΑΕ». Όπως αναφέρει η «Ώρα των Σπορ», πρόκειται για άτομα που δραστηριοποιούνται στο χώρο του μάρκετινγκ, που εντυπωσιάστηκαν από τα σχέδια του γηπέδου και συζητούν το να λειτουργήσουν σαν μεσάζοντες για την εύρεση εταιρειών, τόσο για την ονοματοδοσία του γηπέδου όσο και για την εμπορική εκμετάλλευσή του.
Η συνάντηση των δύο πλευρών διήρκεσε περίπου δύο ώρες κι έγινε σε εξαιρετικό κλίμα, με αμοιβαία διάθεση συνεργασίας, ενώ το ραντεβού ανανεώθηκε για το αμέσως προσεχές διάστημα.
Ανησυχία για καθυστέρηση
Η μετακίνηση των σκουπιδιών που βρίσκονται πίσω από την παλιά Θύρα 21 είναι απαραίτητη για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του γηπέδου. Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας είχε δεσμευτεί πως θα το διευθετήσει (αναφέροντας πως εξετάζει δύο ιδιωτικούς χώρους για τη μεταφορά των απορριμάτων), αλλά σύμφωνα με τη SportDay δεν έχει υπάρξει ουσιαστική εξέλιξη και το θέμα μετατίθεται για τις αρχές του 2014. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην έναρξη των εργασιών κατασκευής, τη στιγμή που στόχος του Δημήτρη Μελισσανίδη είναι αυτές να αρχίσουν στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.