Είναι πλέον επίσημο. Από το 2019 η Ferrari θα προσεγγίσει διαφορετικά τη δημιουργία υπεραυτοκινήτων, με τον Sergio Marchionne να κάνει λόγο για υβριδική τεχνολογία σε όλη τη γκάμα της ιταλικής μάρκας.
Λίγο ή πολύ, όλοι όσοι ασχολούμαστε με την αυτοκίνηση, μετρούσαμε αντίστροφα για την ώρα που ακόμη και η Ferrari θα υποκύψει στην υβριδική τεχνολογία. Εξέλιξη που μάλλον στεναχωρεί τους φίλους της μάρκας, αλλά σίγουρα είναι αναπόφευκτη.
Συγκεκριμένα, σε τηλεδιάσκεψη κορυφής που πραγματοποιήθηκε μόλις εχθές (8/11) ο Sergio Marchionne αποκάλυψε στους κεντρικούς επενδυτές της Ferrari πως «στο άμεσο μέλλον θα υποχρεωθεί να υποκύψει στην υβριδική τεχνολογία».
Αυτή η εξέλιξη είναι μονόδρομος για τη μάρκα, η οποία θέλει να ξεπεράσει την ετήσια παραγωγή των 10.000 αυτοκινήτων (αριθμός που της χαρίζει πιο χαλαρές προδιαγραφές στις εκπομπές ρύπων).
Μάλιστα ο Marchionne δήλωσε πως «είναι πολύ πιθανό οι ετήσιες πωλήσεις μας να υπερβαίνουν κατά πολύ τις 10.000 το 2025» αποκαλύπτοντας έτσι τις προθέσεις του για το μέλλον της Ferrari.
Επίσης αποκάλυψε πως πρόθεση της ιταλικής μάρκας είναι «να επεκταθεί απευθυνόμενη σε ένα ευρύτερο κοινό». Κάτι ανάλογο με αυτό που κάναμε με την GTC4Lusso T, προσέθεσε.
Παράλληλα με την ομιλία του Marchionne αξίζει να αναφέρουμε πως ανακοινώθηκε και αύξηση των καθαρών κερδών από τη Ferrari κατά 10% το προτελευταίο 3μηνο του έτους και αύξηση των πωλήσεων της κατά 8%.
Εσείς τι λέτε; Συμφωνείτε με το πλάνο του Marchionne για τη Ferrari ή θεωρείτε πως θα έπρεπε να παραμείνει μία εταιρεία η παραγωγή της οποίας δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 10.000 αυτοκίνητα το χρόνο;
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr