Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

Έτσι πέρασε ΚΤΕΟ το αστικό λεωφορείο Α7 – Οι αποκαλύψεις και οι αντιδράσεις


Σοβαρά ερωτήματα για τον έλεγχο και τη συντήρηση των αστικών λεωφορείων στην Αθήνα προκύπτουν μετά την αποκάλυψη ότι το λεωφορείο Α7, το οποίο εξυπηρετεί τη γραμμή Στουρνάρη – Κηφισιά, πέρασε από ΚΤΕΟ παρά την εμφανή φθορά στο αμάξωμά του και την αμφίβολη κατάσταση στην οποία βρισκόταν.

Το όχημα συνεχίζει να κυκλοφορεί στους δρόμους και να μεταφέρει καθημερινά επιβάτες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Η αποκάλυψη και οι απειλές για μηνύσεις

Το ζήτημα ήρθε στο φως μέσα από την εκπομπή “Open Τώρα” του Πέτρου Κουσουλού, έπειτα από έρευνα της δημοσιογραφικής ομάδας και του δημοσιογράφου Κίμωνα Λογοθέτη. Μετά την παρουσίαση της υπόθεσης, στελέχη της Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. (ΟΣΥ) φέρεται να απείλησαν με νομικές ενέργειες κατά της εκπομπής και των δημοσιογράφων που ανέδειξαν το θέμα, αντί να απαντήσουν επί της ουσίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 25 Οκτωβρίου 2024, η εκπομπή “Open Τώρα” είχε αποστείλει επιστολή προς την ΟΣΥ και το αρμόδιο υπουργείο, ζητώντας διευκρινίσεις για τον τεχνικό έλεγχο αστικών λεωφορείων που εμφανίζουν σημάδια πλημμελούς συντήρησης. Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία επίσημη απάντηση.

Γίνεται σωστά η συντήρηση και ο τεχνικός έλεγχος;

Το γεγονός ότι ένα λεωφορείο με εμφανείς φθορές πέρασε από ΚΤΕΟ εγείρει ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται ο τεχνικός έλεγχος των δημόσιων συγκοινωνιών. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, όλα τα οχήματα που εκτελούν μεταφορές επιβατών πρέπει να περνούν τακτικούς ελέγχους, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των μετακινήσεων. Ωστόσο, η συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει ότι ενδέχεται να υπάρχουν παραλείψεις ή χαλαρές διαδικασίες ελέγχου.

Η έρευνα συνεχίζεται

Παρά τις απειλές και τις πιέσεις, η δημοσιογραφική έρευνα δεν πρόκειται να σταματήσει εδώ. Οι αποκαλύψεις γύρω από το λεωφορείο Α7 είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, καθώς υπάρχουν και άλλα οχήματα σε παρόμοια κατάσταση. Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι αν η συντήρηση των λεωφορείων γίνεται με την επιμέλεια που απαιτείται και αν οι τεχνικοί έλεγχοι διενεργούνται σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Το ζήτημα αυτό αφορά όλους τους πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς σχετίζεται άμεσα με την ασφάλειά τους. Η ευθύνη βαραίνει τόσο την ΟΣΥ όσο και τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, οι οποίες οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις και να διασφαλίσουν ότι τέτοια φαινόμενα δεν θα επαναληφθούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέος σεισμός 4,8 Ρίχτερ ανοιχτά της Αμοργού

Μπορεί ο Τραμπ να κρατήσει την υπόσχεσή του να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία;

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ