Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Ford Kuga PHEV: Οικονομικό αν και ακριβό!

Ford Kuga PHEV. Η Ford είναι μία από τις εταιρίες που έχουν επενδύσει αρκετά στην ηλεκτροκίνηση και έχουν βρεθεί στο επίκεντρο της εξέλιξης των υβριδικών αλλά και των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πορείας της αμερικανικής εταιρείας είναι το plug in Kuga που πετυχαίνει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων που ταιριάζουν σε αυτοκίνητο πόλης και όχι σε ένα μεσαίο SUV.

Τα οφέλη αυτά προέρχονται από το μηχανικό σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.500 κυβικών αλλά και από έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική απόδοση είναι στους 225 ίππους που περνάνε στον δρόμο μέσω ενός κιβωτίου CVT. Οι επιδόσεις είναι αρκετά αξιόλογες με τα 0-100 να έρχονται σε 9 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση περιορίζεται κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ. χωρίς φόρτιση. Με τη φόρτιση της μπαταρίας των 14,4 kwh η κατανάλωση διατηρείται κάτω από τα 4 λίτρα/100 χλμ. Η διαδικασία της φόρτισης τώρα διαρκεί 6,5 ώρες σε οικιακή πρίζα και 3,5 ώρες με το wall box της Ford. Οι εκπομπές ρύπων είναι 122 γρ./χιλιόμετρο και η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά εύκολα τα 50 χιλιόμετρα.

Η κύλιση του αυτοκινήτου είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία παρά τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης St Line X. Το βάρος του αμαξώματος ελέγχεται σωστά και το υβριδικό σύνολο βοηθά αρκετά στο κομμάτι της ησυχίας στην καμπίνα μέσω της συχνής απενεργοποίησης του κινητήρα.

Η αίσθηση που δίνει το υβριδικό Kuga στον οδηγό του είναι κάπως περίεργη. Το τιμόνι έχει αρκετή πληροφορία αλλά ταυτόχρονα δεν έχει το απαραίτητο βάρος για ένα αυτοκίνητο κοντά στους δύο τόνους. Το κράτημα είναι αυτό που περιμένεις από ένα SUV, και η σπορτίφ προσέγγιση της Ford είναι εκεί παρά τον σαφή προσανατολισμό του αυτοκινήτου προς τη χαμηλή κατανάλωση και το φιλικό προς το περιβάλλον πρόσωπο. Εντός πόλης τα οφέλη του υβριδικού είναι στο μέγιστο, και το αυτοκίνητο δίνει τη δυνατότητα διατήρησης της ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και φόρτισης της μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με σκοπό τη χρήση της επιλεκτικά από τον οδηγό όπου αυτό είναι απαραίτητο. Στο ταξίδι παραμένει οικονομικό και άνετο, με το adaptive cruise control να αυξάνει την ευκολία και την ασφάλεια. Εκτός δρόμου δεν μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις από ένα δικίνητο αυτοκίνητο, με τα διαφορετικά προγράμματα των ηλεκτρονικών για το έδαφος να αυξάνουν όσο είναι δυνατό τις επιδόσεις σε συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση.

Η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι άνετη και ποιοτική. Τα υλικά είναι καλά και η εργονομία αρκετά υψηλή. Η θέση οδήγησης βέβαια δεν είναι ιδανική και θέλει κάποια εξοικείωση. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και η τεχνολογία της καμπίνας υψηλή παρά την ηλικία του μοντέλου. Οι χώροι είναι αξιόλογοι για τους επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να διαμορφώνεται από τα 411-581 λίτρα ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος.

Το plug in υβριδικό Kuga είναι ένα αυτοκίνητο ολοκληρωμένο που συνδυάζει χώρους και όλα τα απαραίτητα στοιχεία ενός SUV, με την υβριδική τεχνολογία και εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου αλλά και μηδενικά τέλη. Η τιμή του ξεκινά από τα 49.990 ευρώ.

kuga kuga kuga kuga

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Hyundai Kona Hybrid 1.6B 141PS 6DCT Distinctive: Προσανατολισμός προς την οικονομία καυσίμου και την άνεση

Δοκιμή Honda Civic e:HEV: Η ενδέκατη γενιά είναι η πιο ολοκληρωμένη!

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ