Δυο κορίτσια έβαλαν μόνο τα μπουρνούζια τους και κατέβηκαν με μια πετσέτα στο κεφάλι στο Μετρό Θεσσαλονίκης, τραβώντας τα βλέμματα των υπόλοιπων πολιτών.
Αν σας φαίνεται σουρεαλιστικό, τότε μάλλον δεν έχετε ακούσει για τις Fashionholics. Αυτές οι content creators από τη συμπρωτεύουσα κάνουν τα social media να μιλούν γι’ αυτές.
Σύμφωνα με το exostis.gr, οι Fashionholics δεν είναι απλά ένα ακόμα προφίλ που ασχολείται με τη μόδα. Είναι η απόδειξη ότι η έμπνευση βρίσκεται παντού, από το μπάνιο σου μέχρι τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Με φιλοσοφία να δημιουργούν περιεχόμενο «ανάλαφρο αλλά με χιούμορ», τα κορίτσια φέρνουν αέρα φρεσκάδας στα ελληνικά social media.
Όταν ρωτήθηκαν πώς τους ήρθε η ιδέα να εμφανιστούν στο μετρό με μπουρνούζια, απάντησαν: «Θέλουμε να φέρνουμε νέες ιδέες και επιρροές που δεν υπάρχουν στα ελληνικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προκαλούμε το ενδιαφέρον του θεατή. Το μετρό Θεσσαλονίκης ήταν το ιδανικό σκηνικό για μια βόλτα σαν “στο σπίτι μας”!».
Στην ερώτηση μήπως φοβήθηκαν αν τις κάνουν παρατήρηση, η απάντηση που δίνουν είναι απλή: «Στα περισσότερα βίντεο αλλάζουμε ρούχα και αξεσουάρ μπροστά σε κόσμο, σε εξωτερικούς χώρους και πολυσύχναστα σημεία. Το να εμφανιστούμε στο πιο “hot” σημείο της πόλης με μπουρνούζια ήταν σίγουρα πρόκληση, αλλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα!»
Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλούν… χαμό
Η δημιουργικότητά τους δεν έχει όρια. Το καλοκαίρι, έκαναν βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους με μια… σιδερώστρα και σίδερο, ενώ στην Άνω Πόλη έστησαν κυνηγητό με λεμόνια και πορτοκάλια.
«Όλα τα βίντεο που δημιουργούμε έχουν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο να χαμογελάσει και να πει: “Αυτές είναι θεές!”», λένε χαρακτηριστικά.
Μετά το σημερινό τους σκηνικό, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Fashionholics κατάφεραν ξανά να στρέψουν όλα τα βλέμματα πάνω τους.