Ο Τζορτζ Ράσελ ήταν ο νικητής στο Sprint Race της Βραζιλίας βλέποντας πρώτος την καρό σημαία μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ και τον Λούις Χάμιλτον. Το 1-2 η Mercedes στον αγώνα της Κυριακής, λόγω ποινής του Ισπανού.
Ο Τζορτ Ράσελ είδε πρώτος την καρό σημαία στο Sprint Race του Ιντερλάγκος. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής και πήρε το μάξιμουμ των οκτώ πόντων.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κάρλος Σάινθ (έχει ποινή πέντε θέσεων) και στην τρίτη ο Λούις Χάμιλτον, ο οποίος κέρδισε πέντε θέσεις. Έτσι, στον αγώνα η Mercedes θα έχει το 1-2.
Ο Ράσελ έδωσε μία ωραία μάχη με τον Φερστάπεν, ο οποίος εν τέλει έπεσε στην 4η θέση, καθώς η στρατηγική με τη μεσαία γόμα ελαστικών δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Στην εκκίνηση ο απρόσμενος κάτοχος της πολ ποζίσιον Κέβιν Μάγκνουσεν κράτησε την πρώτη θέση, αλλά σύντομα -όπως ήταν αναμενόμενο- έγινε εύκολη λεία για τα πολύ ταχύτερα μονοθέσια των Φερστάπεν, Ράσελ, Σάινθ και Χάμιλτον.
Στους επόμενους γύρους, παρά τη μέση -και συνεπώς πιο αργή κατά τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο στο γύρο- γόμα του, ο Φερστάπεν κατάφερνε να κρατά την πρωτοπορία. Αλλά ενδεχομένως στους πρώτους μισούς από τους 24 γύρους του αγώνα οι διώκτες του απλώς να έκαναν διαχείριση και συντήρηση της μαλακής τους γόμας.
Δεν άργησαν, μετά από αυτό, να επιτεθούν. Παρά τη σθεναρή -και καθαρή- άμυνα του Φερστάπεν, ο Ράσελ κατάφερε να περάσει τον Ολλανδό με τη χρήση του DRS, και λίγο αργότερα έκανε το ίδιο και ο Σάινθ στα φρένα της πρώτης στροφής.
Ωστόσο, μια επαφή του Σάινθ με τη Red Bull του πρωταθλητή τη στιγμή της προσπέρασης άφησε την RB18 με σπασμένη εμπρός πτέρυγα, και με ορισμένα ακόμα προβλήματα από συντρίμια που πάτησε ο Μαξ νωρίτερα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το πρόβλημα του Ολλανδού ήταν η μέση γόμα του, και σύντομα τον έκανε εύκολη λεία και για τον Χάμιλτον.
Είναι άγνωστο για ποιο λόγο η RBR και ο Φερστάπεν επέλεξαν τη μέση γόμα -ίσως να το έκαναν για να σώσουν ένα φρέσκο σετ μαλακής για το αυριανό GP-, είναι άγνωστο αν έλυσαν τα χθεσινά τους προβλήματα υποστροφής, όπως είναι και άγνωστο αν η Mercedes θα έχει την εξαίρετη σημερινή της ταχύτητα και στις συστοιχίες γύρων με τη μέση ή σκληρή γόμα για να απειλήσει με αξιώσεις τον Φερστάπεν και αύριο.
“Ξεκινώντας από την πρώτη σειρά της εκκίνησης θα είμαστε σε θέση να δουλέψουμε ομαδικά. Θα προσπαθήσουμε όσο μπορούμε αν έχουμε μια σχετικά καλή φθορά των ελαστικών και καλό καιρό. Μια νίκη εδώ θα ήταν εκπληκτική” τόνισε στο τέλος ο Χάμιλτον, που θα εκκινήσει από 2η θέση λόγω της ποινής 5 θέσεων στον Σάινθ για αλλαγή κινητήρα.
Ο Σάινθ, από την πλευρά του, είπε πως «φυσιολογικά έχουμε λίγη περισσότερη φθορά των ελαστικών από τις Mercedes, έπρεπε να είμαι επιθετικός. Οι Mercedes θα είναι πολύ γρήγορες στον αγώνα”.
Και ο νικητής Ράσελ συμπλήρωσε: “Ήταν εκπληκτικό, δεν περίμενα να είχαμε τόση ταχύτητα, αλλά δείχνει πόση πρόοδο έχουμε κάνει ως ομάδα. Είναι σπουδαίο συναίσθημα να βρίσκομαι εδώ. Είναι τρελό ότι ξεκινάμε και οι δύο από την πρώτη σειρά. Είμαι σίγουρος ότι ο Μαξ θα πετάει αύριο, αλλά θα πάμε για τη νίκη”.
Για τον Χάμιλτον, πάντως, απομένει και μια απόφαση των αγωνοδικών σχετικά με μια παρατυπία στην εκκίνηση. Μια ανάγλοη απόφαση περιμένει και τους Φερνάντο Αλόνσο και Εστεμπάν Οκόν για τις δύο τους συγκρούσεις με τις δύο Alpine, ενώ ο Λανς Στρολ έπεσε στην 17η θέση σήμερα λόγω ποινής επειδή ώθησε εκτός πίστας τον Σεμπάστιαν Φέτελ, με τις δύο Aston Martin. Ενδο-οικογενειακές μάχες.
Οι οκτώ πρώτοι απόψε πήρα 8 ως 1 βαθμό κλιμακωτά, αλλά ο Φερστάπεν δεν αποφάσισε να χαρίσει τον έξτρα βαθμό της 4ης θέσης στον Σέρτζιο Πέρεζ, που πήρε μόνο έναν περισσότερο από τον Σαρλ Λεκλέρ στη μάχη τους για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Θυμίζουμε ότι ο Λεκλέρ εκκίνησε σήμερα από τη 10η θέση, λόγω λανθασμένης επιλογής των -ενδιάμεσων βρόχινων- ελαστικών στο Q3 των χθεσινών δοκιμών κατάταξης.
Το GP Βραζιλίας, 21ος και προτελευταίος φετινός γύρος της Formula 1, ξεκινά αύριο (13/11) στις 20:00.
πηγή: sport24.gr