Με στόχο την καταπολέμηση του φαινομένου χρήσης πλαστών εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το αρμόδιο υπουργείο εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας «Σώματος Ασφαλείας Μεταφορών».
Οι «ράμπο» του Υπουργείου Μεταφορών θα έχουν ως αρμοδιότητες, εκτός από την πάταξη του φαινομένου των πλαστών εισιτηρίων, τη φύλαξη των αμαξοστοιχιών σε μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και την αποφυγή μικροκλοπών.
Ο νέος σχεδιασμός του υπουργείου γίνεται με αφορμή την εξάρθρωση της πολυμελούς σπείρας που διοχέτευε στην αγορά πλαστά εισιτήρια.
Οι «φρουροί των αμαξοστοιχιών» θα προσληφθούν μέσω εταιρειών σεκιούριτι.
Το κύκλωμα των πλαστών εισιτηρίων και το κόστος στο Δημόσιο
Τα δύο φαινόμενα-μάστιγες που πλήττουν κατά πολύ τα έσοδα του Δημοσίου είναι αφενός η λαθρεπιβίβαση και αφετέρου η πώληση πλαστών διαβατηρίων.
Στη δεύτερη περίπτωση, επιτήδειοι λυμαίνονται τον δημόσιο πλούτο, τυπώνοντας πλαστά εισιτήρια, τα οποία στη συνέχεια πωλούν σε ιδιοκτήτες περιπτέρων, πετυχαίνοντας κέρδος 50% έναντι του 4% επί της τιμής πώλησης.
Τα διαφυγόντα κέρδη εκτιμώνται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την «Ε».
Μάλιστα, τα μέλη των εν λόγω εγκληματικών οργανώσεων φέρονται να δρουν άκρως «επαγγελματικά», δημιουργώντας ακόμη και τις ταινίες γνησιότητας που φέρουν πάνω τους τα εισιτήρια των μέσων μεταφοράς. Το «κόστος» από τις παράνομες δραστηριότητές τους στο Δημόσιο εκτιμάται στο 1 εκατ. ευρώ μηνιαίως!