Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Γαλλία: Βάζει «όρια» στην προώθηση προϊόντων από τους Influencers

Δημιουργία νομικού πλαισίου που θα θέτει φραγμούς στους influencers, στην προώθηση επικίνδυνων προϊόντων ή υπηρεσιών, ξεκινώντας από την προώθηση αλκοολούχων ποτών, αθλητικών στοιχημάτων ή χρηματοοικονομικών προϊόντων σχεδιάζει η Γαλλία, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών της χώρας, Μπρουνό Λεμέρ.

Επίσης, θα απαγορεύονται αυστηρά οι διαφημίσεις καλλυντικών φαρμάκων ή χειρουργικών επεμβάσεων. Θα προβλέπεται ακόμη πως όταν ένας influencer προβάλλει εικόνες ή βίντεο που έχουν υποστεί διαδικασίες επεξεργασίας θα πρέπει να συνοδεύονται από την ένδειξη: «εικόνες ρετουσαρισμένες».

Προβλέπεται, τέλος, ότι σε περίπτωση απάτης οι influencers ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απαγόρευση άσκησης του επαγγέλματος. Μια κύρωση που μπορεί να λάβει τη μορφή διαγραφής -προσωρινής ή οριστικής- των λογαριασμών τους στα κοινωνικά δίκτυα. Υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι το Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες που εδρεύουν εκτός Γαλλίας θα συμφωνήσουν να παίξουν το παιχνίδι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι influencers του Instagram «προωθούν» την ανορεξία!

Mike Karanikolas: Έλληνας κροίσος µε την… πλάτη των influencers

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ