Στις μέρες μας τα μεγάλα brands γνωρίζουν πώς να κάνουν επιτυχείς συνεργασίες…
Ο συνδυασμός γνώσης, εμπειρίας και εξειδίκευσης, μπορεί να δημιουργήσει καινοτομία στην αγορά και να προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση στις απαιτήσεις των καταναλωτών…
Τάδε έφη Κωστής Βαλιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της ΔΕΛΤΑ με αφορμή ένα deal μεταξύ της ΔΕΛΤΑ με την γαλλική Danone.
Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία αναλαμβάνει την παραγωγή προϊόντων γιαούρτης στην Ελλάδα για λογαριασμό της Danone.
Χάρη στη νέα συνεργασία, η σειρά Activia εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα. Το νέο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2Χ200g, θα συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της ΔΕΛΤΑ στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού, με την προηγμένη έρευνα της DANONE σχετικά με τα οφέλη των προβιοτικών.
“Η έρευνα για το προβιοτικό bifidus της Activia ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα”, επισημαίνει ο Alberto Salvia, Γενικός Διευθυντής της Danone για την Ιταλία και την Ελλάδα.
“Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ” σχολιάζει ο Διονύσης Τσάκωνας, Market Leader της Danone στην Ελλάδα.
Στόχος το “Activia Στραγγιστό” να γίνει ένα προϊόν-πρεσβευτής του ελληνικού γιαουρτιού και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες!
Όπως δημοσιεύτηκε στη «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί