- Ως προσωπική χαρακτήρισε την απόφασή του να εξαγοράσει τη στρατιωτική του θητεία ο υπουργός Παιδείας
- «Δεν είναι τυχαίο ότι έγινε μετά την ψήφιση ενός νόμου που επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Οι οπαδοί του νεοφιλελευθερισμού δεν θέλουν τους ακαδημαϊκούς κανόνες, επειδή ομνύουν στην αυτορρύθμιση. Είδαμε, όμως, ποιο ήταν το αποτέλεσμα»
Στην ΕΡΤ βρέθηκε σήμερα το πρωί ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως γράφονται πράγματα για τη σημαία τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Ως προσωπική χαρακτήρισε την απόφασή του να εξαγοράσει τη στρατιωτική του θητεία ο υπουργός Παιδείας, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, κάνοντας λόγο για απόπειρα «δολοφονίας χαρακτήρα», την οποία απέδωσε στο «αδιέξοδο της αντιπολίτευσης».
«Δεν είναι τυχαίο ότι έγινε μετά την ψήφιση ενός νόμου που επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Οι οπαδοί του νεοφιλελευθερισμού δεν θέλουν τους ακαδημαϊκούς κανόνες, επειδή ομνύουν στην αυτορρύθμιση. Είδαμε, όμως, ποιο ήταν το αποτέλεσμα» ανέφερε.
Σημείωσε ακόμη ότι στον Τύπο γράφονται πράγματα για τη σημαία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. «Σημαία προφανώς θα έχουμε στα σχολεία. Θα είναι μάλιστα υψωμένες στη διάρκεια όλης της χρονιάς» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Γαβρόγλου αναφερόμενος στο εκπαιδευτικό σύστημα σημείωσε πως «δεν γίνεται σχολείο χωρίς αυτονομία των εκπαιδευτικών.
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τόσο οι εισαγωγικές όσο η έλλειψη των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου. Επί της ουσίας είμαστε μία κοινωνία χωρίς Λύκειο. Πρέπει να δούμε τι Λύκειο θέλουμε. Έχουμε πάρα πολλές δυνατότητες αλλά η κοινωνία έχει πειστεί ότι κάποιος μορφώνεται εκτός σχολείου. Δεν υπάρχει σύστημα στον κόσμο χωρίς εξετάσεις αλλά όχι όσο απάνθρωπο όσο το σημερινό σύστημα. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να εισάγεται κάποιος στο Πανεπιστήμιο με τον βαθμό του απολυτηρίου Λυκείου. Πρέπει με κάθε τρόπο να διατηρήσουμε το αδιάβλητο της διαδικασίας εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Πρέπει να αποδραματοποιήσουμε την κατάσταση στην παιδεία να μπορέσουμε μέσα στο σχολείο να κάνουμε διαφορετικά πράγματα».
Αναφερόμενος στην κριτική που ασκείται για τις αλλαγές στο άσυλο σημείωσε: «δεν υπήρχε μέχρι τώρα καμία ρύθμιση για το άσυλο και τα προβλήματα χειροτέρευσαν. Τα θέματα βέβαια δεν θα σταματήσουν καθώς μιλάμε για πολύ βαθιά ζητήματα κοινωνικής παραβατικότητας αλλά για πρώτη φορά φτιάχνουμε επιτροπή για να δούμε το είδος των προβλημάτων».