Νέο εμπορικό όνομα και σήμα έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που από σήμερα μετονομάζεται σε Hellenic Train.
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της εταιρείας έκαναν λόγο για μια νέα εποχή για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, με γρήγορα τρένα, άνετα και ασφαλή ταξίδια και ψηφιακές τεχνολογίες.
«Πρέπει να κάνουμε το τρένο στην Ελλάδα να είναι ένα πραγματικά ανταγωνιστικό μέσο και η χώρα να αποκτήσει τον σιδηρόδρομο που τις αξίζει γιατί τα τελευταία χρόνια είχε μείνει πίσω», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στην εκδήλωση για την παρουσίαση του νέου ονόματος.
Συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να αναβαθμίσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές, επενδύοντας πάνω από 4,5 δισ. σε έργα, γιατί ο σιδηρόδρομος είναι «στην καρδιά της πράσινης μετάβασης». Παράλληλα επεσήμανε ότι η χώρα μας μπορεί να αναδειχθεί σε «μεγάλο κόμβο» υποδομών και μεταφορών στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Από την πλευρά του ο Ιταλός υπουργός Οικονομικών, Ντανιέλε Φράνκο, αναφέρθηκε στη συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών και σημείωσε ότι αυτή αναπτύσσεται καθημερινά και σε τομείς όπως η ενέργεια.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μαουρίτριο Καποτόρτο αναφέρθηκε στη δρομολόγηση των νέων τρένων ETR μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης, που αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ./ώρα και ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα αυτά θα αποκτήσουν όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες που θα κάνουν την διαδρομή πιο άνετη για τον επιβάτη. Επίσης, ανακοίνωσε ότι σύντομα η Hellenic Τrain θα θέσει σε λειτουργία και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα για λόγους ιστορικούς αλλά και πολιτιστικούς.
ΣΥΡΙΖΑ: Ας αφήσουν τις μετονομασίες κι ας δώσουν εξηγήσεις
«Καλά τα βαφτίσια, καλύτερα τα δρομολόγια. Μητσοτάκης και Καραμανλής ας αφήσουν τις μετονομασίες κι ας δώσουν εξηγήσεις για καθυστερήσεις και ακυρώσεις», σχολίασε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, για την αλλαγή του ονόματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Η άγονη θητεία Καραμανλή και οι καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες», δήλωσε.
«Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το “πάγωμα” κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη- Καραμανλή. Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια», τόνισε ο κ. Παππάς και συμπλήρωσε προκύπτουν «πολλά ερωτηματικά» από τη σύμβαση δημοσίου- ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ως παράδειγμα ανέφερε «την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί “άγονη” η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως “νέα επένδυση” αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών» και πρόσθεσε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «έχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει».
Ο κ.κ. Μητσοτάκης και Καραμανλής «να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει», πρόσθεσε ο κ. Παππάς και κατέληξε: «Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα».
Διαβάστε επίσης
Ν. Παππάς: Η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεννά τεράστια ερωτηματικά
Τροποποιήσεις στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της συμμετοχής της ΠΟΣ στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ