Η αμφιλεγόμενη καμπάνια (άνω του 1 εκατ. ευρώ) της Μετρό
Του Νίκου Σιδέρη Eνα διαφημιστικό πρόγραμμα μαμούθ που ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ ενέκρινε πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ σχετικά με τα έργα της επέκτασης της γραμμής του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία απόφαση η οποία ελήφθη λίγες ημέρες πριν από τις ημέρες των Χριστουγέννων και έχει … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η αμφιλεγόμενη καμπάνια (άνω του 1 εκατ. ευρώ) της Μετρό.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί