Η Mercedes μας είχε προϊδεάσει εδώ και καιρό για τον ερχομό της cabrio Maybach και πλέον μας δείχνει το νέο της, εντυπωσιακό μοντέλο με κάθε επισημότητα.
Mercedes-Maybach S650 Cabriolet. Αυτή είναι η πλήρης ονομασία του αυτοκινήτου που ξαναφέρνει στο προσκήνιο το σήμα της Maybach όντας παράλληλα το πρώτο της ανοικτό μοντέλο.
Δείτε επίσης: Αυτό είναι το πρώτο SUV της Alfa Romeo ονόματι Stelvio
Η Mercedes-Maybach S650 Cabriolet είναι ουσιαστικά μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής η οποία θα παραχθεί μόλις σε 300 μονάδες, με κόστος 300.000 ευρώ. Όπως είναι προφανές τόσο από την ονομασία της όσο και από την εμφάνισή της, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα εξολοκλήρου καινούργιο αυτοκίνητο αλλά με μία, ας πούμε, ειδική έκδοση της Mercedes-Benz S65 Cabriolet.
Βέβαια οι αλλαγές της Mercedes-Maybach είναι πολλές και δικαιολογούν την υψηλή τιμή (όσο μπορεί να δικαιολογηθεί). Συγκεκριμένα στο αμάξωμα υπάρχουν τα σήματα της Maybach, μαζί με αυτά της Mercedes, γενναίες είναι οι δώσεις χρωμίου, ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες, ελαφρού κράματος, 20 ιντσών.
Εκεί όμως που πραγματικά το αυτοκίνητο ξεφεύγει, τόσο από το ξαδερφάκι του Mercedes όσο και από τα υπόλοιπα κάμπριο της αγοράς, είναι στο εσωτερικό. Αυτό είναι όλο ντυμένο με κορυφαίας ποιότητας δέρμα, με ειδικό σχεδιασμό και ραφές και ο εξοπλισμός είναι πλήρης και δεν αφήνει τίποτα στη λίστα των προαιρετικών στοιχείων. Μάλιστα, όσοι την αποκτήσουν θα πάρουν δώρο και ένα σετ αποσκευών, ένα υφασμάτινο κάλυμμα αυτοκινήτου στο χρώμα της οροφής που θα έχουν επιλέξει για τη Maybach τους και ένα «πακέτο καλωσορίσματος» που αποτελείται από δερμάτινο μπρελόκ και ένα πιστοποιητικό υπογεγραμμένο από τον Δρ. Ντιέτερ Τσέτσε.
Διαβάστε ακόμη: Τα πάντα για το νεό Skoda Kodiaq
Κάτω από το καπό της η Mercedes-Maybach S650 Cabriolet δεν έχει να επιδείξει κάτι καινούργιο καθώς εκεί βρίσκεται ο twin-turbo V12, βενζινοκινητήρας 6.0 λτ. Πρόκειται για ένα μοτέρ που αποδίδει 630 ίππους και 1.000 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic της Mercedes-Benz. Όπως είναι λογικό τα χαρακτηριστικά του μοτέρ χαρίζουν εξαιρετικές επιδόσεις στο υπερπολυτελές αυτοκίνητο, με τους Γερμανούς να ανακοινώνουν 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Αν και είμαστε σίγουροι πως όποιος την αποκτήσει δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ για την κατανάλωσή της, εμείς να αναφέρουμε για την ιστορία πους για να διανύσει 100 χιλιόμετρα χρειάζεται 12,0 λτ. ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 272 γρ./χλμ.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr