Κίνησε ο Εβραίος να πάει στο παζάρι και ήταν Σάββατο λέει ο λαός μας και η σχετική φράση ισχύει απόλυτα για την Wind. Είπαν οι άνθρωποι (αφού είδαν ότι κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να κάνει δεσμευτική προσφορά για να τους αγοράσει) να κάνουν προσφορά απεριόριστα δωρεάν data για ένα δεκαήμερο τις ημέρες των εορτών.
Και έκαναν την προσφορά μόνο για όσους έχουν κινητή wind με συμβόλαιο. Και αυτή ήταν η αφορμή για να ακούσει η wind κυριολεκτικά τα σχολιανά της, από τους δικούς της καταναλωτές. Ειδικά στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, εκεί έγινε κυριολεκτικά πανηγύρι, καθώς οι πελάτες είχαν πολλά παράπονα, που εκτός των data αφορούσαν και όλο το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Κατ΄αρχήν ήταν αρκετοί εκείνοι που επεσήμαναν, ότι η συγκεκριμένη προσφορά ήταν μόνο για όσους έχουν συμβόλαια, ενώ η Cosmote την ίδια προσφορά την έκανε – κάνει και για όσους έχουν καρτοκινητά…
Ειπώθηκαν επίσης πολλά για το σήμα της wind που είναι παντού χάλια και είναι προβληματικό ακόμα και μέσα στην Αθήνα, αλλά και για τα χαλασμένα τηλέφωνα που αργεί να φτιάξει η εταιρεία, χωρίς στο ενδιάμεσο να κάνει αποχρέωση του λογαριασμού με τον χρόνο που το τηλέφωνο δεν λειτουργούσε. Οι άνθρωποι της wind απαντούσαν ευγενικά στα σχόλια, αλλά οι πελάτες ειρωνεύονταν τις απαντήσεις, ενώ πολλά παράπονα υπήρχαν και για φουσκωμένους λογαριασμούς…
Βέβαια στην wind δεν ιδρώνει το αυτί τους από αυτά. Ξέρουν ότι ”πιάνουν” κόσμο με τις φθηνές τιμές και μετά τους κλείνουν στο 24/μηνο συμβόλαιο που πολλές φορές ανανεώνουν στην πορεία από το τηλέφωνο και άγιος ο Θεός…
Τι έλεγαν οι πελάτες:
-Πέντε μέρες κάνει επαναλαμβανόμενες διακοπές το internet στα 24Mbps, και αφού στους τεχνικούς ελέγχους δεν βρήκαν πρόβλημα στο δίκτυο, μου πρότειναν να αναβαθμίσω σε 50Mbps και από 17 ευρώ πάγιο να πληρώνω 27 ευρώ. Αναξιόπιστη? Εκβιαστική ενέργεια? Απάτη? Απλά αναρωτιέμαι. Ζήτησα να μου κάνουν αποχρέωση αφού δεν παρέχουν σωστές υπηρεσίες και αρνούνται.
– Ωραία προσφορά αλλά να είχαμε και πουθενά δίκτυο για να τα χρησιμοποιήσουμε καλά θα ήταν….πίσω από τον κοσμο Για να απαντήσει η Wind ως εξής: Γεια σου. Θα θέλαμε να μας στείλεις την ακριβή σου διεύθυνση (ή τις συντεταγμένες του σημείου στο οποίο αντιμετωπίζεις το θέμα) καθώς και τον αριθμό σου ώστε να κάνουμε σχετικό έλεγχο. Και να λάβει πληρωμένη απάντηση από τον καταναλωτή:Μάλλον αστειεύεστε τέτοια μέρα… Δεν αντιμετωπίζω το πρόβλημα σε ένα σημείο δυστυχώς… Μη μου πείτε ότι πέσατε και από τα σύννεφα..
Και η wind συνεχίζει να επιμένει λέγοντας: Αν δεν μας αναφέρεις συγκεκριμένα το σημείο στο οποίο σου εμφανίστηκε η δυσκολία με το σήμα σου τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί έλεγχος κάλυψης δικτύου. Για να της απαντήσει πάλι ο καταναλωτής: σε άπειρα σημεία της πόλης των Σερρών…
-Εμένα που μου έκαναν καινούριο συμβόλαιο λέγοντάς μου οι θα είναι κατά 1 ευρώ λιγότερο το πάγιο και μου ηρθε 3πλασιο τι φάση; Έστειλα 2 φορές μήνυμα με μια φορμα που μου στείλατε αλλά απάντηση δεν πήρα. Δεν είχα σταθερό τηλέφωνο για να τους πάρω. Πήγα αγόρασα συσκευή σήμερα μπας και βρω κάποιον να μιλήσω. Αλλιώς δεν πληρώνω τίποτα. Και απαντάει η wind: Καλησπέρα. Στείλε μας αν θέλεις τον κωδικό αιτήματος στο inbox, ώστε να το ελέγξουμε. Για να της πει στην συνέχεια ο καταναλωτής: Σας έστειλα. Προχθές που σας ρώτησα γιατί δεν το είδατε; Έπρεπε δημόσια να το ρωτήσω;
– Σε καρτοκινητα;; οι άλλες εταιρείες δίνουν.. λέει ο πελάτης για να απαντήσει η wind: Καλησπέρα Κώστα. Εάν έχεις καρτοκινητό, μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσφορά που σου δίνει 20GB με 10,40€ για 30 ημέρες. Για να τους πει ο πελάτης: Η cosmote δίνει δωρεάν στα καρτοκινητα της το ίντερνετ για 10 μέρες.. Ανταγωνισμός λέγεται ψάξτε το… Eνώ ένας άλλος καταναλωτής για το ίδιο θέμα αναφέρει: Το πακέτο “προσφορά” που λέτε στα 10,40€, το πήρα στην Ρωσία πέρυσι με 7€, δωρεάν gb για όλα τα social media, 20gb data για λοιπή χρήση, 1500′ σε κλήσεις προς σταθερά/κινητά και ένα σωρό SMS. Αυτή είναι προσφορά.
– Τα δωρεάν απεριόριστα data τα πήραμε αλλά σέρνονται,ούτε σήμα δεν έχουμε όχι data…
– Είστε τραγικοί ! Χρεώνετε ότι θέλετε και μετά λέτε σας κάνουμε δώρο ….!!!! Δώρο θα μας κάνετε αν τηρείτε τις συμφωνίες που υπογράφουμε !!!!
– Σταθερό νεκρό και ίντερνετ φάντασμα μέσα στις γιορτές, μιλήσαμε με υπάλληλο και ενώ αρχικά είπαν την Παρασκευή θα το φτιάξουν, ήρθε μήνυμα που μας ενημέρωσε ότι θα επιλυθεί το θέμα στις 13 Ιανουαρίου..
– Επίσης έχει περάσει πάνω από μήνας από αίτηση για αναλυτικό λογαριασμό σε F2G σε κατάστημα σας κι ακόμη περιμένω. Το ερώτημα ειναι θα υπάρχει Wind όταν έρθει η απάντηση;