Σε σχήμα μεγάλου tabloind κυκλοφόρησε την προηγούμενη Κυριακή η εφημερίδα «Αυγή» και από πολλούς ερμηνεύθηκε η εμφάνισή της ως προαναγγελία για τη μετατροπή της έκδοσης σε… κυριακάτικη. Σενάριο, άλλωστε, που κυκλοφορεί στη δημοσιογραφική πιάτσα εδώ και αρκετό καιρό.
Η σημαντικότερη είδηση, ωστόσο, βγήκε από την ενηλικίωση της εφημερίδας που εκπροσωπεί την Αριστερά. Ή, έστω, τον ΣΥΡΙΖΑ. Για πρώτη φορά υπήρχε την περασμένη Κυριακή ένθετο για την υγεία. Με διάφορες συμβουλές για το καλοκαίρι, αλλά και με δύο ολοσέλιδες καταχωρίσεις. Η μία εξ αυτών από πολυεθνική φαρμακευτική, που με την εμφάνισή της στην «Αυγή» προκάλεσε πολλές απορίες ακόμα και στους πιο πιστούς αναγνώστες.
Η ανάγκη για έξτρα έσοδα οδήγησε την εφημερίδα στην απόφαση να αξιοποιήσει τη διαφημιστική πίττα και θύμισε τις πρώτες ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, όταν σε κάποια κυριακάτικη έκδοση είχαν καταμετρηθεί επτά ολοσέλιδες καταχωρίσεις! Από την «Αυγή», μάλιστα, διαβεβαίωναν ότι έρχονται και άλλα χρηστικά ένθετα προς όφελος των αναγνωστών αλλά και του… ταμείου.