Αλήθεια, υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα για τον οποίο μπορούμε να ισχυριστούμε ότι το τερμάτισε; Με μια πρόχειρη βουτιά στη μνήμη μας, αλλά και σε μια αναζήτηση στο Διαδίκτυο, το πρώτο όνομα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η Εύη Δρούτσα. Κι αυτή, βέβαια, τα κατάφερε πρόσφατα. Μέσα στην εβδομάδα. Λες και θέλησε να διεκδικήσει το μερίδιο στη δημοσιότητα που στερήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, η στιχουργός, και ό,τι άλλο θεωρεί πως είναι, μας ενημέρωσε μέσω του Open για τη Μαρίνα Σάττι, τη φετινή Eurovision και τα θύματα στο έγκλημα των Τεμπών.
«Εγώ δεν ασχολούμαι με την πολιτική και δεν ξέρω και ποιο κόμμα να ψηφίσω. Μόνο τον Κασσελάκη συμπαθώ. Εγώ αυτή τη μέρα της Eurovision δεν θα την έκανα καθόλου και θα την αφιέρωνα στους 57 νεκρούς στα Τέμπη. Σε όλα αυτά τα παιδιά που σκοτωθήκανε και που θα βλέπανε τη Eurovision», είπε η Δρούτσα στο «Πρωινό Σου Σου» και προκάλεσε πρωινό σούσουρο.
Πώς έμπλεξε τα θύματα των Τεμπών με τη Eurovision; Προφανώς και η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων συμπάσχει με τις οικογένειες των 57 νεκρών. Το απέδειξε και συνεχίζει να το αποδεικνύει με πολλούς τρόπους. Με την υπογραφή στο κείμενο της Μαρίας Καρυστιανού, με τις διαδηλώσεις και γενικά με την έκφραση της στήριξής τους. Δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε τη Δρούτσα τι έχει κάνει εκείνη για τα 57 θύματα και τις οικογένειές τους, διότι τότε θα τη χτυπούσαμε κάτω από τη μέση.
Κομπιουτεράδικο
«Για να πάρει λεφτά η Ελλάδα; Πού να τα δώσει; Στους νεκρούς; Στους πλημμυροπαθείς; Κάποιοι έπρεπε να το σκεφτούν. Σκέφτεσαι ότι αυτά τα 57 παιδιά θα έβλεπαν τη Eurovision και θα είχαν άποψη και δεν υπάρχουν», συνέχισε η Δρούτσα.
«Το ‘‘τα τα τα’’ είναι του Μάριου Ψιμόπουλου, δεν είπα ότι θα κινηθώ νομικά εναντίον της ΕΡΤ και της Μαρίνας Σάττι. Το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision είναι όλο κομπιουτεράδικο. Ακούω κάτι από το εξωτερικό, το οποίο δεν θα το πω ποτέ. Άλλο τι ξέρεις και άλλο τι βλέπεις», πρόσθεσε για να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερο σούσουρο. Και τα κατάφερε καλά, αν κρίνουμε ότι το επόμενο πρωινό βρήκε νέα τηλεοπτική πρόσκληση στο κινητό της και εμφανίστηκε στο Star. Κι αφού είχε γίνει η δουλειά, στη δεύτερη εμφάνισή της ασχολήθηκε με το τραγούδι.
«Πρέπει να είναι κομπιουτεράδικο ένα τραγούδι για να μη βαριόμαστε; Ο Αργυρός δεν έχει αγγίξει το κομπιούτερ ποτέ και έχει πει καταπληκτικά τραγούδια. Είναι όλο μηχανικό, κομπιουτεράδικο. Δεν ξέρω τι θαύμα θα κάνει ο Φωκάς, ο οποίος είναι φίλος μου και μιλάμε. Βραβείο πρέπει να πάρουν που το έγραψαν 9 στιχουργοί, για το πώς τα συνδέσανε όλα. Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι που το γράψανε -που είναι πολλοί- θα συμφωνήσουν για το πώς θα βγει αυτό… Αν μου έλεγαν να γράψω κάτι στη Μαρίνα Σάττι για να πάει στη Eurovision, θα ήταν αυτό που μας έχει συνηθίσει η Μαρίνα Σάττι και θα έβαζα όργανα που θα το έκαναν πιο ζωντανό, θα το έκαναν ραπ ας πούμε», είπε και όλοι πιάσαμε το νόημα.
«Μου αρέσει το ελληνικό στοιχείο και θα έκανα ένα κλιπ που θα άρχιζε από Κρήτη, Καλαμάτα κ.τ.λ. Ποιος είπε ότι το μπουζούκι δεν μπορεί να γίνει ραπ; Όλα μπορούν να γίνουν. Έπρεπε να γίνει ένα πάντρεμα που τρελαίνονται οι ξένοι. Δεν μπορείς να το έχεις όλο τσίκι τσίκι… Ποιος θα το παίξει αυτό το πράγμα; Πώς θα είναι αυτό; Με όργανα; Θα έχουν ορχήστρα; Δεν το ξέρω πώς θα είναι», μας εξήγησε το σκεπτικό της.
Μπροστά στη… δημιουργία θα άφηνε στην άκρη τα θύματα των Τεμπών. Αλλά προφανώς θα τους αφιέρωνε τους στίχους. Ίσως, δεν λέμε σίγουρα. Εκείνο, όμως, που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι ότι είτε με μπουζούκι, είτε με κιθάρα, είτε ακόμα και με κομπιούτερ και αριθμούς, η Δρούτσα το τερμάτισε!
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ευρωπαϊκό πόρισμα – καταπέλτης για τα Τέμπη: Τα 10 λάθη που έφεραν την τραγωδία
Τέμπη: «Θάβονται» 1,3 εκατομμύρια υπογραφές – Κόντρα στη Βουλή για το νόμο περί ευθύνης υπουργών