Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Η επίδειξη πλούτου και χλιδής από την Τούνη, που αλλού τρώει και πίνει, αλλού, όμως, τα δίνει

Έχει βρει τον τρόπο η Ιωάννα Τούνη να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και της συζήτησης. Με αρνητικά σχόλια, βέβαια, αλλά προφανώς και δεν την πολυενδιαφέρει. Ως influencer, η Σαλονικιά φαίνεται ότι έχει αντιληφθεί τη σημασία του δόγματος που ασπάζονται οι Αμερικανοί διαφημιστές: «Πες ό,τι θέλεις για μένα, αρκεί να αναφέρεις σωστά το όνομά μου» είναι το συγκεκριμένο μότο και η Τούνη εξασφάλισε τη σωστή αναφορά του ονόματός της. Έστω και συνοδευόμενο από διάφορα… γαλλικά. Όχι πορτογαλικά, όπως τα προϊόντα που αγόρασε η Ιωάννα στη Λισσαβώνα και προκάλεσε νέα διαδικτυακή έκρηξη εναντίον της.

Το X, Twitter όπως το ξέραμε τόσα χρόνια, πήρε φωτιά. Για πολλοστή φορά απειλεί να κάψει την Τούνη. Αν και η τελευταία δεν δείχνει να πτοείται. Κάποτε τα έβαλε με τους εργαζομένους σε μια ταβέρνα στους Παξούς επειδή ξεκουράστηκαν και της χάλασαν τη βολή της. Άλλες φορές έχει προκαλέσει την κοινή γνώμη με διάφορες αναρτήσεις. Τώρα ήρθε η στιγμή να ξεσηκώσει τον κόσμο εναντίον της για την επίδειξη πλούτου και χλιδής.

Κάποιος θα σκεφθεί ότι δεν μπορεί να απολογείται κάποιος άλλος επειδή έχει χρήματα και μπορεί να ξοδεύει. Είναι, όμως, έτσι; Προφανώς, όχι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που αποδεικνύουν ότι η Τούνη εκτέθηκε από τη συμπεριφορά της. Από τις αναρτήσεις της. Έστω και αν εκείνη θεωρεί ότι μέσα από το κράξιμο μπήκαν στα social media κατά μιλιούνια εκείνοι που ήθελαν να απαγγείλουν… κατηγορίες.

Η Ιωάννα απέκτησε χρήματα επειδή εκμεταλλεύθηκε το Διαδίκτυο, στο οποίο πούλησε με τον καλύτερο τρόπο τον εαυτό της. Την εικόνα της κατά κύριο λόγο. Έτσι άρχισε να μαζεύει followers, οι οποίοι της έφεραν χρήματα επειδή έγιναν εν δυνάμει πελάτες των προϊόντων που διαφήμιζε η κοπέλα.

Εδώ, λοιπόν, μπαίνει η πρώτη ένσταση: «Αλλού τρως και πίνεις, αλλού πας και τα δίνεις» έλεγε μια παλιά λαϊκή φράση. Από ελληνικές εταιρείες έφτιαξε η Τούνη το κομπόδεμά της, αλλά πήγε και το ξόδεψε στην Πορτογαλία. Στην Ελλάδα, οι ακόλουθοι θεωρούν ότι η Ιωάννα αποφεύγει να χαλάσει χρήματα. Όπου πηγαίνει, είτε μόνη της είτε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, εξαργυρώνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών με προωθητικές ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό εκτιμά ο κόσμος και γι’ αυτό εξοργίζεται όταν βλέπει την επίδειξη πλούτου στο εξωτερικό!

Πρότυπο

Η δεύτερη ένσταση αφορά το πρότυπο που έχει δημιουργήσει η Τούνη. Όχι, βέβαια, μόνη της, καθώς υπάρχουν δεκάδες ακόμα γυναίκες που αξιοποιούν τα social media. Σε περιόδους οικονομικής στενότητας για πολλές οικογένειες, η επίδειξη της Ιωάννας προκαλεί ρήξεις κυρίως με τα κορίτσια, τα οποία ούτως ή άλλως έχουν μεγαλύτερη έφεση στα… λούσα, όπως λέει και ο λαός. Τα χρήματα του Διαδικτύου δεν είναι ατελείωτα. Κι όταν προσπαθήσει κάποια νέα κοπέλα να μπει σφήνα, οι καθιερωμένες influencers της βάζουν τρικλοποδιές. Δεν λέμε ότι το κάνει η Τούνη. Απλώς το επισημαίνουμε για να δείξουμε ότι μέσα από το πρότυπο που έχει δημιουργήσει πολλά νεαρά κορίτσια βλέπουν την επίδειξη πλούτου και χλιδής, με συνέπεια να μπαίνουν σε πειρασμούς, μια και τα ίδια δεν μπορούν να απολαύσουν ό,τι η influencer κι ας αγοράζουν τα προϊόντα που λανσάρει η Ιωάννα.

Θα μπορούσαμε να καταγράψουμε και άλλες ενστάσεις. Μόνο που έτσι θα χάναμε την ουσία. Ποια είναι αυτή; Η ωμή αλήθεια! Αυτή η στάνη, αυτό το τυρί βγάζει. Ναι, κάνει πολλά λάθη η Τούνη με τις αναρτήσεις και πολλές φορές με όσα λέει το στόμα της. Αλλά δεν φταίει η Ιωάννα που την ακολούθησαν χιλιάδες followers είτε επειδή τους άρεσε να βλέπουν από την… κλειδαρότρυπα, είτε διότι σκέφθηκαν ότι μπορούν να πάρουν μαθήματα για να της μοιάσουν! Δεν πήγε με το περίστροφο η Ιωάννα για να πιέσει κάποιον ή κάποια να την ακολουθήσει. Ούτε τους κράτησε με το ζόρι. Φταίνε εξίσου με τη λεγάμενη και όσοι της έδωσαν τη δύναμη να κάνει επίδειξη νεοπλουτισμού και χλιδής στη Λισσαβώνα!

 

 

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ