Νέες διαστάσεις στην κόντρα της με την πρώην συνεργάτιδά της Μπέσσυ Γιαννοπούλου δίνει η γνωστή ηθοποιός Πέμυ Ζούνη. Λίγες ημέρες μετά την αρχειοθέτηση της μήνυσης που είχε υποβάλλει για το αδίκημα της αρπαγής. Όπως αποκάλυψε σήμερα η εκπομπή Top Story πριν από λίγες ημέρες μέσω των πληρεξούσιων δικηγόρων της, Θέμη Σοφού και Αντώνη Σοφιανού, η ηθοποιός κατέθεσε προσφυγή επιμένοντας στις καταγγελίες περί ομηρίας της και αρπαγής επί 1,5 χρόνο από την γνωστή παραγωγό.
Στο σκεπτικό του ο αντεισαγγελέας που χειρίστηκε την υπόθεση αναφέρει ότι η Πέμυ Ζούνη δεν στερήθηκε την ελευθερία της ούτε παρεμποδίσθηκε από το να απομακρυνθεί από το σπίτι στο οποίο συγκατοικούσε με την Γιαννοπούλου. Παράλληλα επισημαίνει ότι η ηθοποιός δεν είχε τεθεί σε καθεστώς προστασίας καθώς είχε την δυνατότητα να επικοινωνεί και να συναντιέται με άτομα του οικογενειακού της περιβάλλοντος.
Ωστόσο στην προσφυγή που αποκαλύπτουμε η ηθοποιός μιλά για μια άλλη πραγματικότητα. Εφιαλτική! Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η πραγματική αλήθεια είναι ότι από την πρώτη ημέρα που μείναμε μαζί με την εγκαλουμένη στο σπίτι με σκοπό να μας παρακολουθούν οι δήθεν παρατηρητές μας εγκαταστάθηκαν κάμερες σε όλα τα μέρη του σπιτιού εκτός από την κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο, με σκοπό, όπως μου παρέστησε ψευδώς η μηνυόμενη να βρισκόμαστε επί 24 ώρες κάθε μέρα υπό παρακολούθηση, προκειμένου να διαπιστώσουν οι επενδυτές αν αντέχουμε σε ΔΙΑΡΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ακολουθώντας η κάθε μία τις υποχρεώσεις της άλλης, χωρίς να απομακρυνθεί η μία από την άλλη ούτε λεπτό. Η συμβίωση αυτή είχε ως προϋπόθεση ότι δεν θα μπορούσα να απομακρύνομαι από το χώρο του σπιτιού καθώς θα έπρεπε 24 ώρες την ημέρα να παρακολουθούμαι από τους δήθεν επενδυτές της παράστασης. Το νόημα αυτής της δοκιμασίας, όπως μου παρουσίαζαν, ήταν να μπορέσουν οι επενδυτές να δουν αν αντέχουμε σε ΔΙΑΡΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ακολουθώντας η κάθε μία τις υποχρεώσεις της άλλης, χωρίς να απομακρυνθεί η μία από την άλλη ούτε λεπτό, αφού λόγω της επικείμενης παράστασης θα έπρεπε να είμαστε μαζί για τουλάχιστον 4 χρόνια».
Και συνεχίζει λίγο πιο κάτω: «Ένιωθα τελείως παγιδευμένη(!), δεν μπορούσα να μοιραστώ καμιά ανησυχία μου με τους δικούς μου ανθρώπους, αφού ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση, αλλά έκανα κουράγιο γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές κι αν ήταν οι μέρες, ο εφιάλτης θα τελείωνε σύντομα. Η πίεση αυτή που ένιωθα μεγάλωνε δε μέρα με τη μέρα, ιδιαιτέρως αφότου πληροφορήθηκα από τους «παρατηρητές», ότι τόσο τα τηλέφωνα μου, όσο και της οικογενείας μου παρακολουθούνταν σε καθημερινή βάση από εκείνους… Στο διαμέρισμα της οδού Παράσχου, όπου εγκατασταθήκαμε μετά την πυρκαγιά, τοποθετήθηκε κάμερα, με απαίτηση των «παρατηρητών», που έβλεπε όλον τον ζωτικό χώρο όπου κινούμασταν, δουλεύαμε ή τρώγαμε, εκτός από την κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο. Η αίσθηση του «Μεγάλου Αδελφού» ολοκληρώθηκε. Αισθανόμουν απόλυτα ανελεύθερη και υπόλογη για όλα, ανά πάσα στιγμή». Επιπλέον στο δικόγραφο της προσφυγής η δημοφιλής ηθοποιός επισημαίνει ότι η Μπέσσυ Γιαννοπούλου με ψευδείς παραστάσεις και υποσχέσεις, τις οποίες ενίσχυε και υποστήριζε καθημερινά με τα πλαστογραφημένα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που της επεδείκνυε σχετικά με την υποτιθέμενη συνεργασία μου με τον παγκοσμίου φήμης σκηνοθέτη ANG LEE, κατάφερε με τις δόλιες και παράνομες μεθοδεύσεις της να την εξαναγκάσει σε καθημερινή συμβίωση μαζί της, η οποία όμως δεν ήταν ελεύθερη, όπως εσφαλμένως αναφέρεται στην προσβαλλόμενη εισαγγελική διάταξη, αλλά είχε το χαρακτήρα παράνομης κατακράτησης. Βάσει όσων ισχυρίζεται έπρεπε να παραμένει επί 24 ώρες την ημέρα στο σπίτι μαζί της και να βρίσκεται υπό παρακολούθηση των δήθεν επενδυτών.
Διαβάστε ολόκληρη την προσφυγή της ηθοποιού που εξασφάλισε το eReportaz