Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

“Οι καλές συνήθειες κάνουν τη διαφορά” 3.000 παιδιά 100 Δημοτικοί παιδικοί Μια καμπάνια ενημέρωσης

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκστρατεία ενημέρωσης που διοργάνωσε το Dettol και η ΑΒ Βασιλόπουλος με στόχο να εκπαιδεύσει παιδιά προσχολικής ηλικίας σε θέματα υγιεινής και καθαριότητας. Περισσότερα από 3.000 παιδιά, σε 100 συνολικά δημοτικούς παιδικούς σταθμούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Καλαμάτα συμμετείχαν στο πρωτότυπο πρόγραμμα και μέσα από το παιχνίδι έμαθαν με ευχάριστο τρόπο βασικούς κανόνες υγιεινής.

002

Με την ξεχωριστή συμβολή της δημιουργικής ομάδας παραμυθιών «Παραμυθοκουζίνα» και τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Στοφόρο και με αφορμή το παραμύθι « Οι περιπέτειες της Έλλης και το μαγικό σαπούνι», που φτιάχτηκε ειδικά για την ενέργεια αυτή, τα παιδιά έγιναν οι ίδιοι ήρωες της ιστορίας και κλήθηκαν να δημιουργήσουν το δικό τους κάθε φορά παραμύθι, συμπληρώνοντας με τη φαντασία και την προσωπική τους ματιά τις σελίδες του παραμυθιού. Η θεατρική αναπαράσταση του παραμυθιού, ένα τραγούδι για τις καλές συνήθειες και ένα αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής, συμπλήρωναν με τον καλύτερο τρόπο τη δράση ώστε όλα τα παιδιά να θυμούνται ποιος είναι ο σωστός τρόπος να πλένουν τα χέρια τους και πόσο σημαντικό είναι αυτό για την υγιεινή και την καθαριότητα.

004

Το Dettol και η AB θα συνεχίσουν να ενημερώνουν μικρούς και μεγάλους για τις καλές συνήθειες και το 2015!

007

Πηγή : isotimos.com

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ